هواشناسی مازندران پیش بینی کرده است که هوای این استان از فردا نهم تا 15 فروردین بارانی و سرد می شود و شهروندان استان و گردشگران نوروزی در این مدت شاهد برف در مناطق کوهستانی و باران در جلگه خواهند بود .
کد خبر: ۳۹۹۶۷۸
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۲ 28 March 2017
ایرنا ، ناپایداری جوی در مازندران بر اساس پیش بینی روز سه شنبه هواشناسی از امشب هشتم فروردین آغاز می شود و به مرور در روزهای آینده بر شدت ناپایداری ها افزوده خواهد شد.
استان مازندران سه روز گذشته از تعطیلات نوروزی را شاهد جوی پایدار و روزهای آفتابی بود و دمای هوا هم در این مدت در سردترین نقطه استان دستکم 12 درجه سانتی گراد بالای صفر و در گرم ترین نقطه هم به 27 درجه رسید.

وضعیت جوی استان هم اکنون صاف تا کمی ابری است که از عصر امروز به تدریج نیمه ابری شده با وزش باد نسبتا شدید همراه خواهد شد و بارش حفیف نیز از امشب آغاز می شود.
هم اکنون دمای هوا در ساری مرکز مازندران 26 درجه سانتیگراد بالای صفر است .
گرم ترین نقطه مازندران در حال حاضر دشت ناز ساری با 27 و سردترین نقطه هم بلده نور با 12 درجه سانتی گراد بالای صفر است.
استان مازندران در منطقه معتدل خزری قرار دارد که میانگین بارش در این استان به بیش از 751 میلی متر در سال می رسد.
در نوروز سال جاری با وجود بارش باران و کاهش دما ، حدود هشت میلیون نفر شب مسافر به مازندران سفر کردند که نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش پنج درصدی را نشان می دهد.
دور دوم سفرهای نوروزی به مازندران هم از دیروز آغاز شد که بر اساس اعلام ستاد خدمات سفر استان در این روز حدود 900 هزار نفر شب اقامت شبانه ثبت شده است .
مازندران در دور اول سفرهای نوروزی هم طی روزهای دوم و سوم فروردین شاهد ورود بیشترین گردشگر نوروزی با ثبت اقامت بیش از 800 هزار نفر شب بود .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار