مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران گفت: بیش از 200 هزار ویلا بدون مجوز در مازندران به مسافران اجاره داده می‌شود.
کد خبر: ۳۹۹۹۹۷
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۴ 29 March 2017

 به گزارش تابناک مازندران، دلاور بزرگ‌نیا در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران، اظهار کرد: هرچند با توجه به بارش غافلگیرانه برف و باران در دور نخست تعطیلات نوروزی 96 در مازندران، پیش‌بینی می‌شد که کاهش سفر به استان را شاهد باشیم اما بر عکس تصورات استقبال خوبی از سوی مسافران را شاهد بودیم.

وی افزود: در دور نخست سفرهای نوروزی که از تاریخ 25 اسفند سال 95 تا پنجم فروردین 96 را شامل می‌شود، بیش از 5 میلیون نفر شب اقامت مسافران نوروزی در مازندران ثبت شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران خاطرنشان کرد: توجه بیشتر مسافران به هتل‌ها و مراکز اقامتی برای معرفی فضاهای خود به مسافران از طریق فضاهای اینترنتی موجب شده تا از بار ترافیکی بدون برنامه‌ریزی مسافران در این فضاها کاسته شود.

بزرگ‌نیا تصریح کرد: در سال جاری اتقافات خوبی برای ساماندهی فعالیت فضاهای اقامتی در مازندران رخ می‌دهد تا بساط فضاهای بدون مجوز برچیده شود و قانونمند عمل کنند.

وی اضافه کرد: هم اکنون بیش از 200 هزار ویلا بدون مجوز در استان فعالیت می‌کنند که آمار پذیرش آنها در لیست فضاهای اقامتی مازندران قرار نمی‌گیرد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران گفت: تعبیه پایگاه‌های اطلاع‌رسانی برای رزرو فضاهای اقامتی در مازندران به عنوان برنامه ویژه در خصوص ساماندهی اقامت مسافران و همچنین اطلاع‌رسانی از طریق بروشورهای تبلیغاتی به مسافران موجب شد تا این مساله ساماندهی شود.

بزرگ‌نیا در پایان کمرنگ شدن معضل تابلو به دستان در شهرهای توریستی مازندران را نشأت‌گرفته از ساماندهی فعالیت‌های پذیرش در این فضاها دانست.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار