مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران با تاکید بر رونق اشتغال در روستاهای استان، گفت: طرح هر روستا یک محصول در مناطق مازندران اجرا می‌شود.
کد خبر: ۴۰۹۹۶۵
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۷ 18 April 2017
 به گزارش تابناک مازندران، به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران، کامران اصغری در جلسه شورای هماهنگی تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران اظهار داشت: دولت برنامه مدون و گسترده ای را برای دهک پایین جامعه دارد.
 
وی افزود: مددجویان شناسایی شده و نیازمند به ترتیب در خانوارهای یک نفره 16 درصد، دو نفره 27 درصد ، سه نفره 35 درصد، 4 نفره 45 درصد و 5 نفره و بیشتر 50 درصد دستمزد ماهانه، شب گذشته یارانه دریافت کرده اند.
 
مدیرکل کار مازندران تصریح کرد: در سفر هفته گذشته رئیس جمهوری به مازندران، طرح هر روستا یک محصول در روستای ورازان شهرستان نور با پرداخت بیش از 950 میلیون تومان تسهیلات توسط صندوق کارآفرینی و امید در قالب کارگاه‌های دوخت لباس و پرورش کبک توسط وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اجرایی شد.
 
فعالیت 173 خادم یار رضوی در مازندران
 
مسئول حوزه نمایندگی آستان قدس رضوی در مازندران مایش خادم از فعالیت 173 خادم‌یار هشتمین اختر تابناک امامت و ولایت امام همام رضا (ع) خبر داد و گفت: تمام افراد علاقه‌مند می‌توانند با ثبت‌نام در سامانه الکترونیکی ثامن‌الحجج، عضو خادم یاران امام رضا (ع) شوند.
 
وی با بیان اینکه ثبت‌نام شدگان پس از آموزش 12 ساعته کارت رتبه سوم خادم یاری امام رضا(ع) را دریافت می‌کنند، تصریح کرد: این افراد به عنوان خادم یاران برای کمک به محرومان مناطق مختلف استان اعزام می‌شوند.
 
مسئول حوزه نمایندگی آستان قدس رضوی در مازندران با بیان اینکه این افراد پس از سه سال فعالیت با اعزام یک دوره کوتاه مدت به مشهد مقدس به رتبه دوم خادم یاری امام رضا (ع) ارتقا می‌یابند، بیان کرد: همچنین این افراد پس از چهار سال فعالیت مداوم در مناطق محروم استان به رتبه یکم خادم یاری امام رضا(ع) مفتخر می‌شوند.
 
افزایش توان تامین آب چاه در قائم‌شهر
 
مدیر امور آبفای شهری قائم‌شهر از بازسازی و بهسازی چاه شماره 18 شهرستان خبر داد و گفت: با این اقدام 25 لیتر بر ثانیه بر ظرفیت تامین آب این چاه افزوده شد.
 
عبدالرضا سعیدی افزود: با اجرای عملیات بازسازی و بهسازی، ظرفیت تامین این چاه از 40 لیتر به 65 لیتر بر ثانیه افزایش یافت.
 
سعیدی، از اصلاح و توسعه 855 متر شبکه آبرسانی در قائم‌شهر طی اسفندماه 95خبر داد و افزود: در این مدت 59 فقره انشعاب آب نیز در سطح شهر استاندارد سازی و نسبت به رفع 291 مورد اتفاق اعم از شکستگی، ترکیدگی و خرابی شبکه اقدام شد.
 
آسفالت 30 درصد راه‌های روستایی مازندران
 
حیدر نوروزی، مدیرکل راه و شهرسازی مازندران گفت: در مجموع 30 درصد راه‌های روستایی این استان در دولت تدبیر و امید آسفالت شده است.
 
وی میزان اعتبار اختصاصی دولت برای ساخت راه روستایی در مازندران را حدود دو هزار و 500 میلیارد ریال اعلام کرد.
 
رئیس شورای حمل و نقل استان اضافه کرد: با وجود افزایش راهسازی در این استان در دولت یازدهم، همچنان این خطه شمال کشور در مقایسه با میانگین کشوری در آسفالت راه روستایی 10 درصد پایین تر است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار