تیم فوتبال رئال مادرید در شبی که کریستیانو رونالدو هت تریک کرد در وقت های اضافه برابر بایرن مونیخ پیروزی پرگل ۴ بر ۲ را ثبت کرد و به مرحله نیمه نهایی رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا صعود کرد.
کد خبر: ۴۱۰۰۲۰
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۱:۵۴ 19 April 2017
 مهر، تیم های فوتبال رئال مادرید و بایرن مونیخ سه شنبه شب دیدار برگشت خود در مرحله یک چهارم نهایی رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا را در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو برگزار کردند که در پایان رئال مادرید ۴ بر ۲ پیروز شد. این بازی در وقت معمول ۲ بر یک به سود بایرن تمام شد تا کار به وقت های اضافه کشیده شود.
 
نیمه نخست این بازی با حملات تیم بایرن مونیخ همراه بود اما فشردگی بازیکنان رئال مادرید در یک سوم دفاعی خودی فضاها را از روبن، لواندوفسکی و ریبری گرفته بود. شاگردان آنچلوتی چندین بار با شوت راه دور و ارسال های از جناحین خطرساز شدند ولی نتوانست به گل دست یابند.
 
در مقابل رئالی ها چندین بار در ضد حملات سریع خود تا آستانه گلزنی پیش رفتند. شوت رونالدو در دقیقه ۳۵ و ضربه زمینی تونی کروس از جمله این حملات بود که توسط نویر دفع شد تا این نیمه با تساوی بدون گل خاتمه یابد.
 
با شروع نیمه دوم تیم بایرن مونیخ حملات خود را تداوم بخشید و در دقیقه ۵۳ به گل نیز دست یافت. رابرت لواندوفسکی از روی نقطه پنالتی دروازه رئال را گشود. چند دقیقه بعد ویدال موقعیتی عالی را برای زدن گل دوم بایرنی ها از دست داد.
 
بعد از این گل تیم بایرن بازی را در اختیار گرفت و رئال مادرید محتاطانه چشم به ضد حملات دوخت. در دقیقه ۷۶ بازیکنان بایرن مونیخ از رونالدو غفلت کردند و او هم سانتر کاسمیرو را با ضربه سر دیدنی خود درون دروازه نویر جای داد تا کار به تساوی کشیده شود.
 
این گل دوام زیادی نداشت چرا که در دقیقه ۷۸ سرخیو راموس به اشتباه دروازه تیمش را گشود تا بایرن ۲ بر یک پیش بیفتد. بایرن مونیخ به بازی خوب خود ادامه داد تا اینکه ویدال در دقیقه ۸۴ با یک تکل بی مورد کارت زرد دوم را دریافت کرد و از بازی اخراج شد تا بایرن مثل دیدار رفت ۱۰ نفره شود. با حفظ این نتیجه سرنوشت به وقت اضافه کشیده شد.
 
رئال مادرید با شروع وقت اضافه اول فشار زیادی روی دروازه بایرن وارد کرد. شوت راه دور رونالدو که نویر دفع کرد از جمله موقعیت های این تیم برای گلزنی بود. با این حال در دقیقه ۱۰۵ بازی رئال مادرید به گل تساوی دست پیدا کرد. بار دیگر رونالدو در میان مدافعان حریف صاحب توپ شد و با ضربه دقیق خود دروازه نویر را گشود.
 
رئال مادرید توسط رونالدو در وقت اضافه دوم به گل سوم نیز رسید. در دقیقه ۱۰۹ بازی مارسلو با حرکتی انفرادی به عمق دفاع حریف زد و با پاس عرضی رونالدو را در موقعیت گلزنی قرار داد تا ستاره رئال مادرید هت تریک خود را تکمیل کند.
 
این پایان کار دو تیم نبود چرا که در دقیقه ۱۱۲ نوبت به مارکو آسنسیو رسید تا با حرکت انفرادی و ضربه دقیق خود برای چهارمین بار دروازه بایرن مونیخ را باز کند.
 
بدین ترتیب تیم رئال مادرید در مجموع دو بازی رفت و برگشت برتری ۶ بر ۳ را ثبت کرد و به مرحله نیمه نهایی صعود کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار