کار سخت خورشیدی در تبریز
کمیته داوران ظهر روز دوشنبه اسامی داوران هفته بیست وهشتم لیگ برتر را اعلام کرد و براساس انتخاب این کمیته حساس ترین بازی هفته به اشکان خورشیدی داور اهل ساری رسید.
کد خبر: ۴۱۰۱۰۰
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۷ 19 April 2017
به گزارش تابناک مازندران، کمیته داوران ظهر روز دوشنبه اسامی داوران هفته بیست وهشتم لیگ برتر را اعلام کرد و براساس انتخاب این کمیته حساس ترین بازی هفته به اشکان خورشیدی داور اهل ساری رسید.
 
خورشیدی همان گزینه‌ای است که برای قضاوت شهرآورد با فغانی رقابت کرد و در نهایت مصلحت بر این شد که فغانی با تجربه‌تر در شهرآورد قضاوت کند و خورشیدی داور چهارم این بازی باشد اما آنچه مسلم است کامرانی‌فر رییس دپارتمان داوری اعتقاد ویژه‌ای به اشکان دارد و به همین دلیل هم این بازی حساس را به او سپرده و این میدان می‌تواند میدان مهم و حساسی برای محک زدن توانایی‌های خورشیدی باشد.
 
برای این بازی حساس می‌توانست گزینه‌های دیگری هم مطرح باشد که دلایل مختلف گزینه‌های احتمالی را حذف کرد. علیرضا فغانی داور باتجربه لیگ یکی از گزینه‌هایی بود که به دلیل ماجرای دو فصل قبل و حساسیت تبریزی‌ها روی او از گزینه‌های انتخابی کنار رفت. دیگر داور با تجربه لیگ یعنی تورج حق‌وردی که امسال عمر داوری‌اش تمام می‌شود و برای همیشه از دنیای قضاوت کنار می‌رود نیز می‌توانست قاضی این میدان باشد که به دلیل اینکه او را به رنگی بودن متهم می‌کنند و حتی شایعاتی مبنی بر دوستی او با قلعه‌نویی بر سر زبان‌ها افتاده بود کمیته داوران را مجاب کرد تا از نام او صرفنظر کنند و در نهایت اشکان خورشیدی برای این قضاوت انتخاب شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار