مسئول هیات هندبال بابلسر :
سید علی حسین زاده امیری مسئول هیات هندبال شهرستان بابلسر گفت : اعضای جدید هیات هندبال بابلسر تا پایان هفته جاری معارفه و احکام آنها صادر خواهد شد.
کد خبر: ۴۱۰۶۹۳
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۱:۰۷ 20 April 2017
به گزارش تابناک مازندران، وی گفت : ورزش هندبال بابلسر طی سنوات گذشته به خوبی به علاقمندان معرفی نشده و این ورزش در این شهرستان دارای جایگاه خوبی نبوده است.
 
این مسئول ورزشی گفت : از زمان ریاست جدید هیات هندبال مازندران جناب شکیبافر انقلاب جدید در این ورزش در سطح استان و این شهرستان رخ داده است .
 
حسین زاده امیری تصریح کرد : با توجه به همکاری و تعامل خوب کلیه ادارات مربوطه ازجمله اداره ورزش و جوانان و آموزش و پرورش و دانشگاه مازندران اتفاقات خوبی در این ورزش برای این شهرستان رقم خواهد خورد .
 
وی با اشاره به اینکه در راستای معرفی هندبال و توسعه این ورزش در این شهرستان ، فعالیت واقدامات خوبی صورت پذیرفته است گفت :  با توجه به اینکه فعالیت این هیات در این شهرستان نوپاست ، این هیات با حضور در لیگ جام فجر سال گذشته بر روی سکوی مقام سومی این جام ایستاد.
 
حسین زاده با بیان اینکه این شهرستان دارای ظرفیت و پتانسیل های بالایی است ، گفت : ما درسال گذشته با همکاری اداره ورزش وجوانان این شهرستان ، میزبان فینال مسابقات استان در دو بخش آقایان و بانوان بوده است .
 
مسئول هیات هندبال بابلسر گفت : هدف ما دراین هیات خدمت به ورزش هندبال و جذب حداکثری ورزشکاران و ورزش دوستان این رشته دراین شهرستان است .
 
وی با بیان اینکه برای انجام هر فعالیت و ورزشی در سالنهای ورزشی اعم از خصوصی و دولتی باید هزینه پرداخت ، گفت : ما با رایزنی هایی که انجام داده و تعامل خوبی که با ادارات داشتیم توانستیم سالنی دارای استانداردهای لازم بصورت کاملا رایگان را برای هندبالیستها فراهم آوریم.
 
حسین زاده در ادامه گفت : سیاست این هیات در راستای جذب حداکثری ورزشکاران و سوق دادن آنها به سمت ورزش حرفه ای است.
 
وی در خاتمه گفت : برای رسیدن به اهداف عالی این هیات ، افراد توانمند شناسایی و این اعضای جدید هیات بزودی و تا پایان هفته بعدی طی مراسمی رسمی معارفه خواهند شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار