عضو مجمع نمایندگان مازندران گفت: به‌عنوان عضو کمیسیون انرژی مجلس، اطلاعات ملی را در اختیار دارم و باور ندارم که پول نداریم و خواستن، توانستن است.
کد خبر: ۴۱۱۱۳۹
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۲ 20 April 2017
 بلاغ، سید‌علی ادیانی در جلسه شورای اداری سوادکوه با اشاره به اینکه انتخابات، فصلی از فصول حیات سیاسی ملت ایران است و شاه‌بیت توان نظام اسلامی به مقوله انتخابات برمی‌گردد، اظهار کرد: حضور حداکثری مردم در پای صندوق رأی، نظام اسلامی را در برابر درنده‌خویی‌های نظام سلطه بیمه می‌کند.
 
وی با بیان اینکه وحدت ملی و زعامت دینی دیوار مستحکم انقلاب اسلامی است، افزود: رئیس‌جمهور شخص دوم کشور است و حضور گسترده مردم و منتخبین در تراز باورها و ارزش‌های دینی و فرهنگی باشد.
 
نماینده مردم قائم‌شهر، سوادکوه، جویبار، سیمرغ و سوادکوه‌شمالی در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مصوبات شورای اداری شهرستان قلب تپنده خدمت‌ و اتاق هوشمند خدمت‌رسانی برای مردم است، خاطر‌نشان کرد: مَرض‌های سیاسی را بر افکار عمومی تسری ندهیم و خدمات را هم بیان کنیم، باز‌گشایی تونل کافی نیست ولی از دولت برای اجرایی‌شدن آن تشکر می‌کنم.
 
این مسؤول با بیان اینکه به‌عنوان عضو کمیسیون انرژی مجلس، اطلاعات ملی را در اختیار دارم و باور ندارم که پول نداریم و خواستن، توانستن است و در 11 ماه، یک ریال به پیمانکاران محور سوادکوه داده نشد ولی با پیگیری 202 میلیارد تومان به آنان پرداخت شد.
 
ادیانی با بیان اینکه مدیران باید توانمند، انقلابی و متدین باشند، افزود: آمادگی داریم با پیگیری مدیران شهرستانی از رئیس جمهور و وزرا و سایر مدیران برای توسعه شهرستان کمک بگیریم.
 
وی با اشاره به اینکه ما از وضعیت البرز مرکزی رضایت نداریم و تکلیف معادن کردآباد یک و دو و معادن گل‌ایران و کک‌سازی باید مشخص شود، از فرماندار سوادکوه خواست تا جدول زمانی سه‌ ماهه تنظیم کند و تکالیف همگان مشخص شود.
 
نماینده مردم قائم‌شهر، سوادکوه، جویبار، سیمرغ و سوادکوه‌شمالی در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه احداث کارخانه فولاد کوره بلند به ظرفیت یک میلیون استارت زده شد و مصوبه هیأت وزیران را هم دارد و امسال گازرسانی به محورهای کسلیان، رجه، ورسک، ولوپی و آلاشت باید به اتمام برسد و وزیر نفت ۲۰ میلیارد تزریق کرد و به بیان وزیر نفت، گازرسانی به این مناطق یک‌ریال هم مشکل مالی ندارد.
 
این مسؤول از طرح انتقال آب لفور به شهر‌ستان‌های قائم‌شهر، سوادکوه، جویبار، سیمرغ، سوادکوه‌شمالی به‌عنوان «اَبَر‌پروژه» نام برد و با اشاره به اینکه افتتاح این طرح با حضور وزیر نیرو انجام می‌شود، افزود: حریم رودخانه‌ها باید مورد توجه قرار گیرد و وضعیت پل‌داخل شهری پل سفید، مناطق بالازیراب و سرخ‌کلا برای تعریض محور سوادکوه به صورت زمان‌بندی شده پیگیری شود.
 
ادیانی با انتقاد از وضعیت پارک جوارم سوادکوه و عدم اجرایی‌شدن توافق‌های فی‌مابین توسط بخش خصوصی، اظهار کرد: یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان توسط دولت برای پارک جوارم سرمایه‌گذاری شد و اگر سرمایه‌گذار موجود توان فعالیت ندارد با سرمایه‌گذار جدید مذاکره شود و اگر توان اجرای طرح را دارد، نشان دهد.
 
وی خواستار سهم‌بری شهرستانی از برنامه ششم توسعه شد و با بیان اینکه مدیران از ظرفیت‌های قانونی بودجه ششم استفاده کنند، گفت: هر فصل، گزارش مدیران ادارات و نهاد‌ها شهرستانی به دفاتر نمایندگان ارسال شود و ارزیابی از ادارات و نهاد‌های انجام می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار