رئیس پلیس‌راه مازندران گفت: ترافیک در محورهای هراز و کندوان به‌صورت پرحجم و روان است.
کد خبر: ۴۱۱۱۴۰
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۵ 20 April 2017
 علیرضا قدمی درباره آخرین وضعیت محورهای مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: در حال حاضر شاهد ترافیک پرحجم و روان در محورهای هراز و کندوان هستیم.
 
وی افزود: همچنین آمد و شد خودروها در محورهای سوادکوه و مازندران ـ سمنان نیز به‌صورت عادی و روان است.
 
رئیس پلیس‌راه مازندران با اشاره به اعمال محدودیت‌های ترافیکی در روزهای پایانی هفته جاری در راه‌های استان، افزود: طبیعی است تا زمانی‌که تعداد خودروها با ظرفیت راه‌های استان تناسب نداشته باشد شاهد ترافیک خواهیم بود.
 
این مسؤول با اعلام اینکه تردد انواع تریلر از محور هراز کماکان ممنوع است، اضافه کرد: تردد انواع کامیون و کامیونت به جز حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی تا ساعت 24 روز جمعه یکم اردیبهشت ماه امسال از این محور ممنوع اعلام شد.
 
قدمی یادآور شد: تردد انواع تریلر به جزو حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 12 تا 24 روز جمعه یکم اردیبهشت ماه امسال از تهران به قائم‌شهر ممنوع است.
 
وی به ممنوع بودن تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج-چالوس، گفت: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15 تا 23 روز جمعه یکم اردیبهشت ماه از کرج به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس‌راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 18 تا 23 همان روز از مرزن‌آباد به سمت کرج به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.
 
رئیس پلیس‌راه مازندران با تأکید بر توجه به توصیه‌های مأموران پلیس‌راه در محورهای مازندران، خاطرنشان کرد: توجه به توصیه‌های پلیس‌راه به منظور ایمنی و تضمین سلامت رانندگان و خانواده‌های آنان خواهد بود.
 
این مسؤول تصریح کرد: موتورسواران نیز همانند سایر وسایل نقلیه به مقررات راهنمایی و رانندگی توجه کنند چرا که رعایت قوانین برای موتورسواران همانند رانندگان خودرو خواهد بود.
 
قدمی یادآور شد: داشتن کلاه ایمنی برای موتورسواران بسیار مهم است، چرا در صورت استفاده از کلاه جان‌شان را در تصادفات از دست نمی‌دادند.
 
وی خاطرنشان کرد: همچنین رانندگان به تابلوها توجه کنند، چرا که توجه به تابلوها تضمین‌کننده ایمنی و سلامت سفر است.
 
رئیس پلیس‌راه مازندران در پایان گفت: تلفن مرکز کنترل راه‌های مازندران با شماره‌های 2182934 و 2182920 با پیش شماره 011 به‌صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به هموطنان در مورد آخرین وضعیت راه‌های استان است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار