همایش ملی آموزه های اسلامی؛ انسان معاصر و نظام خانواده که با پیام تصویری آیت الله جوادی آملی به این همایش، زینت خاصی بخشید با اهداء جوائز به مقاله های برتر پایان یافت.
کد خبر: ۴۱۱۱۵۸
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۳ 20 April 2017
به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، نخستین همایش ملی آموزه های اسلامی؛ انسان معاصر و نظام خانواده، امروز(31فروردین) به همت موسسه فرهنگی قرآن و عترت پیامبراعظم(صلی الله علیه وآله وسلم) در مرکز مازندران، دیار علویان با شکوه تمام برگزار شد.
 
 
 
زینت بخش این همایش پخش پیام تصویری آیت الله جوادی آملی بود که ایشان، طی سخنانی حکمت آموز و ژرف به اهمیت قرآن، اهل بیت عصمت و طهارت(علیهم السلام)، شرع، خانواده و ... اشاره های تاثیرگذاری داشتند.
 
 
 
در همایش ملی آموزه های اسلامی؛ انسان معاصر و نظام خانواده از کتاب های سرشت تا بهشت(مجموعه مقالات همایش ملی آموزه های اسلامی؛ انسان معاصر و نظام خانواده)، قلب فرماندهی(جستاری تحلیلی پیرامون ابعاد شخصیتی و سلوک عملی سردار  سرلشکر شهید محمد حسن قاسمی طوسی، قائم مقام لشکر ویژه 25 کربلا) از سید حسین ولی پور زرومی، گردشگری و گردشگر در قرآن از دکتر سید رمضان موسوی، فرزندنامه (درنگی بر فرزندنامه های مشاهیر و نام آوران) از محمدعلی دیانی و صبورا مدرسی، رونمایی شد.
 
 
 
به گزارش شبستان، مسعود روحانی با خطبه خوانی رجبیه و بعثت پیامبر(صلی الله علیه و آله و سلم) حاضران در همایش را به فیض رساند.
 
 
 
اهداء جوائز به مقاله های برتر و قرائت بیانیه هیئت داوران، پایان بخش همایش ملی آموزه های اسلامی؛ انسان معاصر و نظام خانواده در ساری بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار