طی بازدید سخنگوی دولت یازدهم از شرکت فرآورده‌های لبنی کاله آمل از حضور خبرنگاران این شهرستان در این واحد تولیدی جلوگیری شد.
کد خبر: ۴۱۲۰۶۴
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۶ 22 April 2017
 سفیر هراز، صبح امروز طی بازدید محمدباقر نوبخت سخنگو و رئیس سازمان برنامه و بودجه دولت یازدهم از شرکت فرآورده‌های لبنی کاله آمل از حضور خبرنگاران در این واحد تولیدی جلوگیری شد.
 
 
گفتنی است سخنگوی دولت تدبیر و امید پس از حضور در همایش روسای شعب بانک کشاورزی سراسر کشور در بابلسر، جهت بازدید از مجموعه تولیدی شرکت کاله عازم شهرستان آمل شد.
 
 
در این بازدید خبرنگاران خبرگزاری‌ها، نشریات و سایت‌های خبری شهرستان آمل برای پوشش خبری وارد این واحد تولیدی شدند که توسط سوی نگهبانی درب ورودی این شرکت از حضور اصحاب رسانه جلوگیری شد.
 
 
متاسفانه در این بازدید حتی از حضور مسؤول روابط عمومی و رئیس برنامه‌ریزی و بودجه فرمانداری ویژه آمل نیز جلوگیری شد و به همراه خبرنگاران به مدت یک ساعت در قسمت نگهبانی منتظر تایید حضور آنها از سوی مدیریت داخلی شدند و با وجود تماس‌های متعدد همچنان با برخورد نگهبان این شرکت تولیدی بر عدم حضور خبرنگاران مواجه شدند.
 
 
با توجه به اهمیت موضوع حضور نماینده دولت تدبیر و امید به منظور بازدید از یک واحد تولیدی بزرگ، انعکاس پیدا نکردن خبر حضور وی از سوی این شرکت برای خبرنگاران جای سوال است که در این واحد تولیدی به غیر از فعالیت تولید فرآورده‌های لبنی چه نوع فعالیتی انجام می‌شود که از حضور و ورود خبرنگاران به این واحد تولیدی جلوگیری شد.
 
 
البته حضور نداشتن خبرنگاران در مراسمات و برنامه‌ها در دولت تدبیر و امید امری عجیب نیست چراکه طی سفر دوم ریاست جمهوری به مازندران از حضور رسانه‌های منتقد دولت نیز جلوگیری به عمل آمد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار