مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد گفت: 43 طرح خیری در یزد و مناطق تابعه استان در حال ساخت است که به مرور افتتاح و مورد بهره برداری قرار می گیرد.
کد خبر: ۴۱۲۸۰۸
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۷:۳۳ 24 April 2017
به گزارش تابناک یزد،مسعود شریعتی در آیین تکریم و معارفه رئیس هیات فوتبال شهرستان یزد افزود: از این تعداد طرح های خیری ورزشی حدود 20 مورد آن مربوط به رشته فوتبال است.
وی ادامه داد: توسط دولت تدبیر و امید در سال های اخیر کارهای خوبی در ساخت و ساز فضاهای مورد نیاز ورزشی در اکثر مناطق استان انجام گرفته و با قوت همچنان در سال های آینده ادامه خواهد داشت.
مدیرکل ورزش و جوانان یزد گفت: در کنار برنامه های خوبی که دولتمردان انجام می دهند به همکاری و تداوم حضور جدی خیران و بخش خصوصی در انجام طرح های عمرانی در حوزه مهم ورزش و رشته های مختلف نیاز است .
شریعتی در ادامه به نقش همکاری و همیاری آحاد مردم و خیران در تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی و دولت تدبیر و امید در برنامه های مختلف در حوزه ورزش در استان یزد تاکید کرد.
این مسئول اظهار داشت: بر اساس مصوبه برنامه ششم توسعه کشور دولت به باشگاه ها برای ساخت و ساز، زمین های مناسب و ارزان واگذار می کند که حرکتی مهم و اثر بخش است
شریعتی همچنین به رشته فوتبال ، فوتسال و فوتسال ساحلی و جذابیت ها و مخاطبان آن اشاره و ضمن قدردانی از مسئول سابق هیات فوتبال یزد برای مسول جدید آرزوی موفقیت کرد.
در ادامه رئیس اداره ورزش و جوانان یزد و همچنین رئیس هیات فوتبال استان به اهمیت ورزش فوتبال ، لزوم برنامه ریزی ، مدیریت اثر بخش ، استعدادیابی ، آموزش و برنامه محوری مطالبی بیان کردند.
در پایان این آیین ضمن قدردانی از حسن معیری به جای وی جعفر امین مقدم به عنوان رئیس هیات فوتبال شهرستان یزد معرفی شد .
هیات فوتبال استان یزد دارای 14 دفتر در مناطق و شهرستان های مختلف است و هم اکنون حدود 10 هزار نفر در قالب تیم های مختلف استانی و کشوری در استان در رشته های فوتبال ، فوتسال و فوتبال ساحلی عضویت دارند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار