دانشمندان وابسته به دانشگاه «گلاسکو» اسکاتلند تاکید کرده اند به نتایجی دست یافته اند که بهترین راه را برای حفظ سلامت و جلوگیری از خطر مرگ زودرس نشان می دهد. راهکاری که خطر ابتلا به سرطان را کاهش و موجب بهبود سلامت قلب و عروق می شود
کد خبر: ۴۱۲۸۱۶
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۹ 24 April 2017
 "تابش کوثر"  در مقاله منتشر شده از سوی مجله پزشکی انگلیس، دانشمندان اعلام کردند: «تمام مطالعات نشان می دهد که ورزش یک فاکتور اساسی در بهبود سلامت است و آمارهای اخیر نشان داده است دوچرخه سواری به صورت روزانه  یکی از بهترین ورزش هایی است که به بهبود وضعیت سلامت قلب و عروق کمک کرده و احتمال مرگ زودرس را تا میزان 40 درصد و خطر ابتلا به به سرطان را تا میزان 45 درصد کاهش می دهد.  
 
 
بر اساس گزارش روسیا الیوم دانشمندان توضیح داده اند پس از تحقیقاتی که بر روی بیش از 250 هزار انگلیسی در دهه پنجاه عمرشان انجام داده اند، به این نتایج دست یافته اند و ارقام نشان می دهد میزان مرگ و میر در دوچرخه سواران به طور قابل توجهی کمتر بوه است و این میزان تقریبا در زنان و مردان مساوی است.  
 
 
آنان بر اهمیت مداومت بر ورزش مانند پیاده روی که یکی از مهم ترین فعالیت های فیزیکی است و نقش مهمی در حفظ سلامت انسان دارد، تأکید کرده اند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار