اصلاح‌طلب‌ها برای انتخاب رئیس ستاد روحانی در مازندران دچار اختلاف شدند و انتخاب نریمان به عنوان رئیس ستاد روحانی چندان به مذاق اصلاح‌طلبان مرکزنشین مازندران خوش نیامد.
کد خبر: ۴۱۴۷۶۱
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۰:۲۳ 28 April 2017
بلاغ، در دوره قبل انتخابات ریاست جمهوری ربیع فلاح به عنوان رئیس ستاد روحانی در مازندران انتخاب شد.
 
روند انتخاب رئیس ستاد روحانی در مازندران این بار دوباره با اختلافاتی آغاز شد و حتی کار به جایی رسید که رئیس ستاد روحانی بحث عدم تفاهم ساروی‌ها نسبت به همدیگر را مطرح کرد و در جلسات خصوصی و عمومی نقد جدی نسبت به ساروی‌ها در ارتباط با انتصابات داشت.
 
بحث اختلاف در اردوگاه اصلاح‌طلبان و اعتدالیون در انتخاب رئیس ستاد را دبیر جبهه سازندگی ساری در جمع خبرنگاران مطرح کرد و افزود: غیر از نریمان، روزبهی و عشوری مطرح بودند که روزبهی بحث ریاست ستاد را به دلیل کهولت سن و بیماری نپذیرفت.
 
به نظر می‌رسد که مدیران مرکزی روحانی نسبت به عشوری که چند سالی است خودش را گزینه اول اصلاح‌طلبان می‌داند روی خوش نشان نداده و دوباره بحث ریاست ستاد روحانی در اختیار یک فرد اهل شهرستان بابل قرار گرفت.
 
فعالان اعتدالی و اصلاح‌طلب ساروی از هم اکنون پیش‌بینی کردند که اگر روحانی دوباره به عنوان رئیس جمهور انتخاب شود احتمال اینکه دوباره مسؤولیت استانداری در اختیار یک بابلی قرار گیرد از این موضوع احساس نگرانی می‌کنند اما با توجه به نارضایتی مردم از عملکرد دولت در حوزه‌های مختلف، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی حداقل در بین عامه مردم این موضوع را پنهان نکرده که نسبت به انتخاب این گزینه به شدت نقد و نظر دارند.
 
اما آنچه را که دبیر جبهه سازندگی در ارتباط با اختلافات به وجود آمده در ارتباط با انتخاب رئیس ستاد روحانی در جمع خبرنگاران مطرح کرد نشان می‌دهد بیشتر از آنچه که این دو جبهه به فکر توسعه استان باشند به دنبال سهم‌خواهی از وضعیت موجود هستند و همین موضوع باعث به وجود آمدن مشکلات جدی در توسعه استان شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار