در هفته شانزدهم لیگ دسته سوم فوتبال کشور این هفته در روزهای پنجشنبه و جمعه برگزار شد و نمایندگان مازندران در برابر حریفانشان به میدان رفتند.
کد خبر: ۴۱۵۱۵۶
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۶ 29 April 2017
 (مازند ورزش)،هفته شانزدهم لیگ دسته سوم فوتبال کشور این هفته در روزهای پنجشنبه و جمعه برگزار شد و نمایندگان مازندران در برابر حریفانشان به میدان رفتند.

در یکی از مهمترین دیدار های این هفته تیم فوتبال شهدای بابلسر در دیداری خارج از خانه میهمان تیم نسل ابومسلم مشهد بود. در این دیدار بابلسری ها موفق شدند روند صعودی خودشان را ادامه بدهند و با نتیجه ۳ بر ۱ میزبان خود را شکست دادند.

این تیم در ورزشگاه تختی مشهد میزبانش نسل ابومسلم را ۳ بر ۱ شکست داد تا جزء مدعیان نخست صعود مستقیم به لیگ دسته دوم فوتبال کشور باقی بماند.

بابلسری ها در این مسابقه کاملا تهاجمی ظاهر شدند و با وجود خلق موقعیت های متعدد گلزنی به زدن سه گل بسنده کردند‌.

هنوز ۸ دقیقه از شروع بازی نگذشته بود که مهدی فولادی در موقعیتی تک به تک با ضربه چیپی مناسب دروازه نسل ابومسلم را باز کرد. دومین گل تیم شهدا حاصل کرنر ارسالی مهدی فولادی و ضربه سر هادی ریاحی در دقیقه ۲۰ بود‌.

مهدی فولادی هافبک خوب و پرتوان شهدا بر روی گل سوم بازی هم تاثیرگذار بود. در دقیقه ۳۵ مسابقه سید جواد مدافع گلزن و پیش تاخته بابلسر ضربه کاشته برگشتی فولادی را با تیزهوشی و با ضربه ای دقیق از روی خط دروازه مشهدی ها عبور داد.

در ۱۰ دقیقه پایانی مسابقه که نسل ابومسلم مشهد برای جبران گل جلو کشیده بود مزد حملات خود را با گل دقیقه ۸۹ گرفت.

پرسپولیس مشهد جدی ترین رقیب شهدای بابلسر در راه صعود،  در حالی که تا دقیقه ۸۰ از میزبانش استقلال نوین بجنورد عقب مانده بود در دقایق باقیمانده دو بار دروازه نماینده بجنورد را باز کرد تا با ۳۳ امتیاز و دو امتیاز اختلاف نسبت به شهدای بابلسر صدرنشینی خود را حفظ کند.

استقلال جوان گلستان هم که دیروز در مقابل میزبانش بهمن سبز البرز پیروزی یک بر صفر را کسب کرده بود با ۲۸ امتیاز در جایگاه سوم قرار گرفت.

تیم شهدای بابلسر و پرسپولیس مشهد در بازی فینال گونه رقابت های گروه دوم مسابقات لیگ سه فوتبال کشور، ساعت ۱۶ چهارشنبه هفته آینده در ورزشگاه شهید علیزاده بابلسر در برابر صف آرایی می کنند.

شاگردان سید صابر میرقربانی می توانند با حمایت تماشاگران بابلسری، ارائه یک بازی منطقی و کسب برد در این مسابقه که هفته ماقبل پایانی رقابت هاست،  صدر جدول را مجددا به خود اختصاص دهند و امید اول صعود باشند.

در دیگر دیدار مهم این هفته دو تیم ساروی اتحاد و پیام مقاومت ساری در استادیوم شهدای ساری به مصاف هم رفتند. در این دیدار دو تیم در پایان به تساوی یک یک دست یافتند.این دیدار جنجالی در حالی با تساوی به پایان رسید که اتحاد با یک گل از حریف همشهری خود پیش بود اما خطای مدافع این تیم بر روی اشکان خنجری سبب شد تا مقاومتی ها توسط امیر فرهنگ دوست این پنالتی را به گل تبدیل کرد و مقاومت را از یک شکست نجات داد.

اما حاشیه های این دیدار بعد از گل شدن پنالتی اتفاق افتاد تا جایی که درگیری های زننده ضربه پنالتی و سنگربان حریف بالا کشید تا داور این دیدار هر دو بازیکن را از زمین بیرون اخراج کند.

در دیگر دیدار این هفته روز گذشته تیم شهدای ماکران میاندرود در دیداری خانگی برابر امید حسن آباد قرار گرفت و موفق شد با نتیجه قاطع سه بر صفر حریف خود را شکست دهد.

در این دیدار جذاب و تماشایی که ماکرانی ها بازی خوبی را از خود به نمایش گذاشتند گل های این تیم توسط جواد غلامی (۲ گل ) و فرزاد براری به ثمر رسیده شد.

و اما صنعت ساری دیگر نماینده استان برابر مقامت تهران قرار گرفت و در این دیدار خانگی با تساوی دو دو برابر میهمان خود متوقف شد تا دو امتیاز خانگی را از دست دهد.

هفته شانزدهم

پنجشنبه ۷ اردیبهشت ۹۶‏

آلومینیوم آبسگون ۱ – ۲ چوکا تالش

ملی پوشان تبریز ۱ – ۰ شهرداری کامیاران

شهدای رزکان کرج ۱ – ۰ خوشه طلایی ثنا ساوه

صنعت ساری ۲ – ۲ مقاومت تهران

بهمن سبز البرز ۰ – ۱ استقلال جوان گلستان

شهدای ماکران میاندرود ۳ – ۰ امید حسن آباد

 

جمعه ۸ اردیبهشت ۹۶‏

اتحاد ساری ۱ – ۱ پیام مقاومت ساری

استقلال نوین بجنورد ۱ – ۲ پرسپولیس مشهد

نسل ابومسلم مشهد ۱ – ۳ شهدا بابلسر

اسپیدارتهران ۲ – ۱ انتظار بجنورد

شهرداری فیروز آباد ۱ – ۳ پرسپولیس گناوه

زاگرس چهارمحال ۱ – ۲ ملی حفار اهواز

شهرداری بم ۳ – ۰ برق شیراز (عدم حضور برق )

شاهین پارس تهران ۰ – ۲ مس نوین کرمان

پرسپولیس برازجان ۰ – ۰ پاراگ تهران

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار