همزمان با پایان نخستین مناظره زنده این نامزدها، به فضای سرد تبلیغاتی دوازدهمین دوره انتخابات رئیس جمهوری در این خطه شمال کشور خاتمه داد.
کد خبر: ۴۱۵۵۲۲
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۴ 29 April 2017
هم اکنون ستاد تبلیغات انتخاباتی حسن روحانی، سید ابراهیم رئیسی، سید مصطفی میرسلیم و محمد باقر قالیباف 4 نامزد از شش نامزد انتخابات رئیس جمهوری در مازندران فعال است.
 
رئیس ستاد انتخابات حسن روحانی درمازندران گفت که ستاد این نامزد دوازدهمین دوره رئیس جمهوری درتمام شهرستان های این استان فعال شد.
محسن نریمان روزشنبه درگفت وگو با خبرنگارایرنا افزود : مسوولان و شورای راهبردی ستاد استانی و شهرستانی این نامزد رئیس جمهوری تعیین و فعالیتشان را شروع کردند.
وی رعایت اخلاق و پرهیزاز تخریب نامزدها را مهمترین برنامه راهبردی ستاد انتخاباتی روحانی در مازندران طبق اساسنامه کشوری ستاد این نامزد اعلام کرد.
رئیس ستاد مصطفی میرسلیم در مازندران گفت که ستاد این نامزد حزب موتلفه اسلامی در ساری و سایر شهرستان های استان مازندران فعال شد.
محمدعلی مینایی فر در گفت وگو با خبرنگارایرنا افزود : ستاد این نامزد انتخابات رئیس جمهوری تا پایان زمان قانونی تبلیغات در سطح استان ادامه دارد.
وی بیان برنامه های این نامزد انتخاباتی، برنامه ریزی برای برپایی جلسات سخنرانی و پرسش و پاسخ و جذب رای دهندگان اعلام کرده است.
مسوول روابط عمومی و اطلاع رسانی ستاد سید ابراهیم رئیسی یکی دیگر از نامزدهای دوازدهمین دوره رئیس جمهوری گفت که ستاد این نامزد انتخاباتی نیز طبق برنامه ریزی ستاد مرکزی دراین استان فعال شد.
مرتضی نوربخش درگفت و گو با خبرنگارایرنا افزود : تمام روسا و مسوولان ستاد در استان و شهرستان نیز برای فعالیت تبلیغات انتخاباتی احکام خود را دریافت کردند.
رئیس ستاد محمد باقرقالیباف در مازندران گفت که ستاد این نامزد انتخاباتی در شهر ساری مرکز این استان راه اندازی شد.
امین یاوری درگفت وگو با خبرنگارایرنا اظهارداشت : بزودی در سایر شهرستان های استان نیز ستاد این نامزد انتخاباتی نیز فعال می شود.
به گزارش خبرنگارایرنا، تاکنون ستاد انتخابات اسحاق جهانگیری و مصطفی هاشمی طباء در مازندران راه اندازی نشده است.
در انتخابات دوازدهمین دوره رئیس جمهوری 6 نامزد با هم رقابت می پردازند.
انتخابات دوازدهمین دوره رئیس جمهوری وپنجمین دوره شوراها 29 اردیبهشت ماه سال جاری برگزار می شود.
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار