مدیرعامل ایران خودرو مازندران بر ساخت شهرک قطعه سازی در استان تاکید کرد.
کد خبر: ۴۱۵۵۷۵
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۹ 29 April 2017
 ایسنا، امید حسینی نژاد  در نشست خبری ظهر شنبه نهم اردیبهشت ماه در جمع خبرنگاران با تبریک فرا رسیدن روز کارگر و نقش مهم کارگران در عرصه صنعت، اظهار کرد: هم اکنون با تلاش پرسنل سایت ایران خودرو مازندران و دریافت مجوز توانستیم فعالیت در این سایت را به دو شیفت رسانده و امروز به تولید ۱۴۰دستگاه در روز دست یابیم.
 
وی افزود: دو شیفت شدن این سایت در سال جاری صورت گرفته که در روز حدود ۱۱۰ دستگاه و در شیفت دوم حدود ۳۰ دستگاه خودرو تولید می شود.
 
مدیرعامل ایران خودرو مازندران با بیان اینکه ۱۷میلیارد تومان در سال ۹۶ و در بخش خرید تجهیزات و توسعه فضای لجستیک این سایت مصوب شد، افزود: با تزریق این اعتبار، به زودی شاهد رشد و توسعه در ایران خودرو مازندران خواهیم بود.
 
وی گفت: ۳۵۰نیرو به صورت مستقیم  و دو هزار نیرو به صورت غیر مستقیم در ایران خودرو مازندران مشغول بکار هستند.
 
حسینی نژاد سیاست های ایران خودرو را با توجه به منویات رهبری نسبت به اتکا به تولیدات داخلی هم راستا برشمرد و افزود: یکی از کارهای مهم ایران خودرو ساخت قطعات خودرو در داخل بوده که هم راستا با اصل ۴۴قانون اساسی و منویات رهبری است و این موضوع در تولید و اشتغال نقش موثری ایفا می کند.
 
مدیرعامل ایران خودرو مازندران با اشاره به اینکه این کارخانه در آغاز بهره برداری با توان تولید ۲۰دستگاه در روز ساخته شده بود، عنوان کرد: با پیگیری های انجام شده، به جای ساخت سمند سریر، مجوز تولید پژو پارس در مازندران دریافت شده و امروز تولید پژوپارس از ۲۰ دستگاه در سال ۸۹ به ۱۴۰ دستگاه در سال جاری رسیده است.
 
حسینی نژاد در رابطه با ارتباط با دانشگاه ها نیز خاطرنشان کرد: در طی سال های اخیر با دانشگاه ها ارتباطات خوبی برقرار و به دانشگاه ها پیشنهاد بازدید از فعالیت ها و دستاوردهای ایران خودرو داده شده است.
 
مدیرعامل ایران خودرو مازندران با بیان اینکه استان مازندران نیاز اساسی به ایجاد خطوط ریلی و خطوط جاده ای برای ترانزیت دارد، اظهار کرد: در روز حدود ۱۰۰ کامیون و تریلی برای تامین قطعه و فروش محصول نهایی وارد این کارخانه می شوند که قطعا ایجاد خطوط جاده ای بهتر می تواند روند ساخت و عرضه این محصولات را بهبود بخشد.
 
وی همچنین تولید کمی خودرو پژو پارس در این کارخانه در حال حاضر در رتبه اول کشور دانست و افزود: امیدوارین در استان 7مازندران شاهو ایجاد شهرک قطعه سازی باشیم.
 
وی در پایان با بیان اینکه مازندران رتبه ۴ قطعه سازی در کشور را دارد، اظهارکرد: خودروهایی که در بابل تولید می شود ابتدا نیاز استان را تامین و مازاد به شهرهای دیگر کشور ارسال می شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار