رئیس حوزه انتخابات شهرستان ساری گفت: با توجه به مشارکت بالای مردم در این حماسه سیاسی و تعدد کاندیدا های شورای اسلامی شهر، شمارش آرا به طول می انجامد و از مردم تقاضا داریم به آمارهای غیررسمی توجه نکنند.
کد خبر: ۴۲۷۲۰۵
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۴ 20 May 2017
 به نقل از روابط عمومی فرمانداری ساری احمد حسین زادگان  ضمن تشکر از حضور حماسی  مرم فهیم شهرستان ساری در پای صندوق های رای گفت: حضور پرشور مردم و مشارکت گسترده مردم در پای صندوق های رأی باعث عزت و اقتدار کشور است.
 
وی با اعلام اینکه مشارکت مردم در شهرستان ساری  در سطح بالایی قرار دارد، افزود: با توجه به مشارکت بالای مردم در این حماسه سیاسی و تعدد کاندیدا های شورای اسلامی شهر، شمارش آرا به طول می انجامد.
 
فرماندار ساری با تاکید بر اینکه مردم فهیم ساری به آمارهای غیررسمی توجه نکنند، گفت:آمارهای منتشر شده  از شمارش آرا در فضای مجازی و سایت های خبری گمانه زنی بوده و رسمیت ندارد و از مردم تقاضا داریم با صبوری، منتشر انتشار آمار رسمی باشند.
 
رئیس ستاد انتخابات شهرستان ساری تصریح کرد: از کاندیدا ها و هواداران آنها که تاکنون با ما همکاری کرده اندتقاضا داریم  در شمارش آرا گمانه زنی نکنند و حدسیات خود را نشر نداده و باعث تشویش اذهان عمومی نشوند.
 
حسین زادگان  از کاندیدا ها درخواست تا با صبوری، منتظر روند شمارش صحیح و با دقت باشند و گفت: در این زمینه نباید دقت فدای سرعت شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار