مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه در نشست تخصصی با پرسنل گروه نظارت فنی بر اماکن ورزشی اداره کل بر نظارت دقیق بر روند ساخت هر پروژه تاکید کرد.
کد خبر: ۴۲۸۱۲۱
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۲ 22 May 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از روابط عمومی ورزش و جوانان استان کرمانشاه در این نشست ارسلان حسینی ضمن تبریک حماسه بزرگ مردمی انتخابات 29 اردیبهشت ماه و انتخاب مجدد دکتر روحانی اظهار کرد:آنچه در این روز در تاریخ ثبت شد عشق و علاقه مردم ایران اسلامی و استان کرمانشاه به وطن و نظام مقدس جمهوری اسلامی و ولایت بود.

وی با آرزوی تداوم موفقیت های دولت یازدهم در دوره دوازدهم، افزود:همه ما به عنوان خادم و خدمتگذار ملت وظیفه داریم در راستای تحقق اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی و دولت محترم تلاش کنیم.

حسینی همچنین نقش گروه نظارت فنی بر اماکن ورزشی در توسعه ورزش و بخصوص ورزش قهرمانی را مهم دانست و گفت:تاکید بر کیفیت ساخت اماکن ورزشی باید بصورت جدی مورد توجه همه ناظرین و دست اندرکاران این بخش باشد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه نظارت دقیق بر اماکن در حال ساخت و به بهره برداری رسیده را دیگر وظیفه مهم این حوزه دانست.

حسینی در ادامه خواستار سرکشی و تهیه گزارش مداوم مهندسین گروه نظارت فنی بر اماکن ورزشی از وضعیت اماکن ورزشی در سطح استان شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه عملیاتی شدن مواد قانونی چون ماده 6 و 27 و همچنین ایجاد بستر و زمینه لازم برای جذب بیشتر بخش خصوصی به امر ساخت و ساز اماکن ورزشی را خواستار شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار