در این مدت دمای هوا نسبت به امروز حدود پنج درجه کاهش می یابد که این کاهش دما در ارتفاعات تا 10 درجه خواهد بود .
کد خبر: ۴۲۸۹۳۱
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۲ 23 May 2017
اصغر بسطامی روز سه شنبه به خبرنگار ایرنا گفت : امروز آسمانی صاف و آفتابی برای استان خواهیم داشت که دمای هوا در گرم ترین ساعت در مرکز استان تا حدود 29 درجه می رسد ، اما از بعد از ظهر مردم استان شاهد وزش باد نسبتا شدید در سواحل خواهند بود .
 
وی افزود : سرعت وزش باد در اواخر امروز در مناطق فراساحل حدود 80 کیلومتر بر ساعت می باشد که این سرعت در سواحل به حدود 65 کیلومتر بر ساعت خواهد رسید و جهت باد شمال غربی و شمالی می باشد .
رئیس پیش بینی هواشناسی مازندران شرایط دریای خزر را در بعد ازظهر امروز مواج دانست که در برخی مناطق ارتفاع امواج به سه متر می رسد .
بسطامی همچنین گفت : روز چهارشنبه با ورود سامانه ناپایدار جوی از سمت غرب استان ، آسمانی نیمه ابری همراه با وزش باد و در برخی ساعات بارش پراکنده پیش بینی می شود .
رئیس گروه پیش بینی هواشناسی مازندران اظهار داشت : مردم مازندران روز پنجشنبه آسمانی نیمه ابری همراه با کاهش نسبی دما و بارش پراکنده به خصوص در ارتفاعات را شاهد هستند .
بسطامی گفت : در این مدت دمای هوا نسبت به امروز حدود پنج درجه کاهش می یابد که این کاهش دما در ارتفاعات تا 10 درجه خواهد بود .
هم اکنون کیاسر با 30 درجه سانتیگراد گرم ترین و رامسر با 22 درجه خنک ترین نقطه استان است .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار