دانشگاه آزاد اسلامی واحد تفت به عنوان 'واحد دانشگاهی برتر' در جمع دانشگاه‌های آزاد اسلامی سراسر کشور در پنجمین جشنواره فرهیختگان انتخاب شد.
کد خبر: ۴۲۹۵۴۹
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۶ 24 May 2017
به گزارش تابناک یزد،در این جشنواره که با حضور علی اکبر ولایتی، نوریان رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و‌ جمع زیادی از مسئولان کشوری و نخبگان و فرهیختگان دانشگاهی کشور برگزار شد دانشگاه آزاد اسلامی واحد تفت به عنوان پرافتخار 'واحد دانشگاهی برتر' در جمع دانشگاه‌های آزاد اسلامی سراسر کشور برگزیده شد.
محمدرضا جواهری رئیس دانشگاه ازاد تفت که پیش از این در جریان دومین جشنواره فرهیختگان به عنوان 'رئیس برتر' لوح تقدیر را از دست زنده یاد آیت اله هاشمی رفسنجانی(ره) رئیس هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی دریافت نموده بود،‌ در این جشنواره لوح تقدیر را از دست دکتر علی اکبر ولایتی رئیس هیأت امنا و هیأت مؤسس دانشگاه آزاد اسلامی دریافت کرد.
جواهری در گفت و گویی، کسب این عنوان ارزشمند و کم نظیر را مرهون تلاش‌ها و زحمات مستمر کلیه مسئولان دانشگاه و همکاری و همراهی اساتید بزرگوار و کارکنان گرانقدر دانست.
وی اظهار امیدواری نمود کسب این عنوان با ارزش، عزم همه دست اندرکاران را برای تداوم این افتخار آفرینی ها و ارتقا و توسعه کمی و کیفی دانشگاه بیش از پیش راسخ تر و استوارتر نماید.
دانشگاه آزاد اسلامی واحد تفت به عنوان یک واحد دانشگاهی نمونه در طی 4 جشنواره اخیر فرهیختگان موفق به کسب عناوین بسیار ارزشمند شامل رئیس برتر، واحد فناور برتر، محصول تجاری برتر و واحد دانشگاهی برتر شده است که کسب این افتخارات پیاپی برای یک واحد دانشگاهی امری استثنا و بی نظیر می‌باشد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار