رضایی حضور میلیونی مردم پای صندوق های رای را لبیک به ندای رهبری و دنبال کردن اهداف شهدا توصیف و تاکید کرد: مردم با حضور خود نشان دادند در هر شرایطی پای انقلاب ایستاده اند.
کد خبر: ۴۲۹۶۶۶
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۲ 24 May 2017
 ایرنا ، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران و جانبازان استان مازندران در این یادواره ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت : این شهدا از دهم اردیبهشت ماه تا سوم خرداد 1361 در عملیات بیت المقدس که به فتح خرمشهر انجامید به شهادت رسیدند.
علیرضا رضایی با اشاره به شهادت 13 تن از شهدای مازندرانی در روز سوم خرداد در فتح خرمشهر، افزود: این شهدا افتخار سرزمین و خطه شمال هستند و هرگز نباید از یاد آنان غافل شویم.
 
وی تاکیدکرد : غفلت از یاد شهدا به زیان ما منتهی می شود و هرگز نباید از راه، هدف و آرمان های آنان فاصله بگیریم.
رضایی حضور میلیونی مردم پای صندوق های رای را لبیک به ندای رهبری و دنبال کردن اهداف شهدا توصیف و تاکید کرد: مردم با حضور خود نشان دادند در هر شرایطی پای انقلاب ایستاده اند.
** فتح خرمشهر ، لیله القدر دفاع مقدس
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه محمد رسول الله (ص) مازندران نیز در این یادواره گفت : آزادسازی خرمشهر یک خواب تعبیر نشده به تعبیر ابرقدرت ها بود که با اتکا به خدا و توسل به اهل بیت (ع) این افسانه به واقعیت تبدیل شد.
حجت الاسلام عبدالعلی گواهی افزود : فتح الفتوح خرمشهر جریان جنگ و معادلات دشمنان و طراحی آنان را به هم ریخت و نعره کشیدن های ابرقدرت ها را به گریه و خون و اندوه تبدیل کرد و توان رزمندگان را به 10 برابر توان اول جنگ افزایش داد.
وی با بیان اینکه امسال در تمام کشور برای پاسداشت این روز برنامه هایی به صورت هماهنگ برگزار می شود، ادامه داد: آزادسازی خرمشهر به اندازه روز 22 بهمن غرور و خوشحالی در مردم ایجاد کرد.
گواهی خاطرنشان کرد : فتح خرمشهر را به تاریخ نسپارید باید در طول سال از عملیات بیت المقدس و فتح خرمشهر سخن گفت.
وی افزود: نسل امروز و دیروز نمی دانند بخش اعظمی از خاک جمهوری اسلامی ایران و نوار مرزی در جنگ ها توسط سلاطین دو دستی تقدیم دشمنان شد ، اما ایده مقدس جمهوری اسلامی مانع از تصرف ذره ای از خاک دشمن و یا باقی ماند وجبی از سرزمین ما در دست دشمنان شد .
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه محمد رسول الله مازندران تصریح کرد: امروز ما در اوج قدرتیم، خانواده های شهدا دلتنگ نباشند یاد و خاطره شهدا از بین نرفته است و ما ریزه خواران سفره شهداییم و به برکت شهداست که امروز در دنیا در دهان ابرقدرت ها می زنیم.
وی گفت : عربستان را قبل از جنگ با یمن برای جنگ با ایران آماده کرده بودند ، اما مواضع تند رهبری در حادثه منا و اقتدار ایران به برکت همین خون شهدا به آنها فهماند که نباید با دم شیر بازی کنند.
گواهی افزود : ما شهدا را حفظ نمی کنیم، این تصور باطلی است که شهدا فراموش می شوند، آنها زنده و ما در حال فراموش شدن هستیم.
وی گفت : امروز روز استقامت است، چون هزینه داده ایم و باید امروز استقامت کنید.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار