آیا قولهای دولت امید اجرایی می شود ؟
نقی امیراسماعیلی مسئول کمیته هیئت های مذهبی و مردمی ستاد انتخاباتی اصولگرایان معتدل دکتر حسن روحانی در گفتگو با خبرنگار تابناک مازندران بخشی از مطالبات بحق مردم شریف و ولایتمدار مازندران از دولت دوازدهم را عنوان کرد .
کد خبر: ۴۳۰۱۰۴
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۷ 25 May 2017
به گزارش تابناک مازندران، نقی امیراسماعیلی مسئول کمیته هیئت های مذهبی و مردمی ستاد انتخاباتی اصولگرایان معتدل دکتر حسن روحانی در گفتگو با خبرنگار تابناک مازندران با اشاره به این که دولت امید و تدبیر در گفتگوهای مختلف برای رفع مشکلات مردم شریف مازندران قولهای مساعدی داده است به بخشی از مطالبات بحق مردم شریف و ولایتمدار مازندران از دولت دوازدهم بصورت خلاصه وار اشاره کرد :
 
 
۱-تسریع در تکمیل آزادراه های اتصالی پایتخت به استانهای شمالی که در حقیقت پروژه هایی ملی و خواست کلیه هموطنان عزیز ایران اسلامی است .
 
  ۲-اتصال بنادر شمال کشور به شبکه سراسرس راه آهن که موجب شکوفایی اقتصادی و ایجاد اشتغال قشر عظیمی از هموطنان ما در سرتاسر کشور خواهد شد.
 
3- ایجاد زیرساخت ها مطابق با استاندارد جهانی جهت پذیرش خیل عظیم گردشگران داخلی و خارجی
 
۴-توسعه و تجهیز فرودگاههای مازندران جهت پذیرش هواپیماهای پهن پیکر
 
۵-حمایت و پشتیبانی از کشاورزی و صنایع وابسته و قشر کشاورزان فداکار و پرتلاش
 
۶-ایجاد منطقه آزاد که آرزوی دیرینه مردم استان مازندران می باشد.
 
کمیته برگزاری همایش مازنی های پایتخت در حمایت از دکتر روحانی  ، نقی امیراسماعیلی مسئول کمیته هیئت های مذهبی و مردمی ستاد انتخاباتی اصولگرایان معتدل دکتر حسن روحانی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار