لیگ قهرمانان اروپا 2017 با مرگ بانوی پیر تمام شد/چهارمیخ رئالِ زیدان برتابوت یووه؛
رئال مادرید با برتری قاطع مقابل حریف ایتالیایی و صاحب نامش در فینال لیگ قهرمانان اروپا 2016/17 برای دوازدهمین بار فاتح فوتبال اروپا شد. یوونتوس که در سراسر فصل، تنها سه گل دریافت کرده بود، در نود دقیقه در استادیوم کاردیف ولز مقابل بزرگترین تیم باشگاهی تاریخ چهارگل پذیرفت. به این ترتیب، رئال مادرید به نخستین باشگاهی تبدیل شد که قهرمانی خود را در لیگ قهرمانان اروپا تکرار می کند...
کد خبر: ۴۳۵۴۸۴
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۵ 04 June 2017
رئال مادرید مقابل یوونتوس پیروز شد و به اولین باشگاهی تبدیل شد که از عنوان قهرمانی خود در لیگ قهرمانان اروپا دفاع می کند.

به گزارش «تابناک ورزشی»، فینال بیست‌‌و‌پنجمین دوره از معتبرترین تورنمنت باشگاهی فوتبال دنیااز ساعت 23:15 شنبه در ورزشگاه میلنیوم شهر کاردیف ولز برگزار شد و در نهایت با پیروزی عجیب و حیرت آور 4 بر یک رئال مادرید مقابل یوونتوس به پایان رسید. گل‌های رئال مادرید را رونالدو (20 و 64)، کاسمیرو (61) و آسنسیو (90) به ثمر رساندند و تک گل بیانکونری را نیز ماندزوکیچ در دقیقه 27 زد.

رئالی ها که دو بار در سه فصل گذشته قهرمان چمپیونزلیگ شدند، دوازدهمین قهرمانی در اروپا را جشن گرفتند، و از دیوار بلند یوونتوس عبور کردند؛ تیمی که تا رسیدن به فینال تنها سه گل دریافت کرد و بارسلونای افسانه ای را به آسانی حذف کرده بود. 

بیانکونری که در سه حضور آخرش در فینال چمپیونزلیگ شکست خورده بود امشب برای پاره کردن این طلسم به میدان آمد اما در نیمه دوم کاملا تسلیم شد و با واگذاری توپ و میدان،  شایسته این باخت پرگل بود. در این دیدار، شاگردان زین الدین زیدان نمایش بسیار خوبی داشتند و توانستند با ارائه یک بازی تماشایی و مالکانه بخصوص در نیمه دوم، به یک پیروزی درخشان برسند و از عنوان قهرمانی شان در این رقابت ها دفاع کنند.

ترکیب یوونتوس: بوفون، ساندرو، کیه لینی، بونوچی، بارزالی، آلوس، خدیرا، پیانیچ، دیبالا، مانزوکیچ، ایگواین

ترکیب رئال مادرید: ناواس، کارواخال، راموس، واران، مارسلو، کاسمیرو، کروس، مودریچ، ایسکو، بنزما، رونالدو


دقایق کلیدی

 دقیقه 3: ارسال دقیق مانزوکیچ از جناح چپ و ضربه سر ایگواین که در اختیار ناواس قرار گرفت.

 دقیقه 4: ضربه ایگواین این بار از پشت محوطه هجده قدم با عکس العمل عالی ناواس همراه بود.

دقیقه 7: ضربه زمینی پیانیچ با فوق واکنش گلر کاستاریکایی همراه بود. یوونتوس تا این لحظه حاکم توپ و میدان بوده است.

گل برای رئال مادرید/دقیقه 20: رونالدو ...حرکت فوق العاده تیمی رئال مادرید با پاس زمینی کارواخال برای رونالدو همراه بود تا ستاره پرتغالی با ضربه ای دقیق از پشت محوطه گل اول فینال را به ثمر برساند.


دقیقه 24: تلاش یووه برای جبران تا به حال نتیجه ای نداشته و منتج به خلق موقعیت نشده است.
 
 گل تساوی برای یووه/دقیقه 27:  پاسکاری دیدنی و تکضرب بازیکنان یووه با حرکت آکروبیاتیک مانزوکیچ همراه بود تا توپ قوس برداشته و از بالای دستان ناواس بیانکونری را از درون محوطه جریمه به گل تساوی برساند.

دقیقه 32: فرار و ارسال ایسکو از چپ با سانتر او به تیر دوم همراه شد و رونالدو در آستانه دروازه و گل دوم، ضربه سر را کج زد و توپ سمت خط دروازه نرفت.


 دقیقه 54: شوت دیدنی مودریچ از پشت محوطه جریمه توسط بوفون مهار شد.

دقیقه 58: سانتر کوتاه و بریده مارسلو به تیر دوم ، از چند سانتیمتری پای رونالدو رد شد و به او نرسید

گل دوم رئال/ دقیقه 61: کاسمیرو ... بازیکنی که تصور گل زدنش هم در فینال سخت بود، شوت از راه دوری را روانه دروازه بوفون گکرد که  بعد از برخورد به خدیرا به کنج دروازه بوفون رفت تا کهکشانی ها باز هم از حریف پیش بیفتند.

گل سوم رئال/ دقیقه 65: ارسال دیدنی مودریچ از راست با نوک پای تمام کننده رونالدو به زاویه مخالف همراه بود تا برتری رئال مقابل غول ایتالیایی پر رنگ تر شود.


دقیقه 81: پاس دیدنی و دقیق رونالدو در دهانه دروازه برای گرت بیل با تکل فوق العاده بونوچی همراه بود تا این ولزی در خانه اش به گل نرسد.

دقیقه 83: کوادرادو تازه وارد، به علت خطا روی سرخیو راموس و در پی آن شیطنت روی مچ پای او با کارت زرد دوم از زمین اخراج شد.

گل چهارم برای رئال/دقیقه 90: آسنسیو جوان که جای ایسکوی ستاره وارد زمین شده بود، نفوذ دیدنی مارسلو و پاس فوق العاده او را با ضربه تمام کننده خود به گل چهارم رئال بدل کرد.

رئال
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار