تیم ملی والیبال ایران که در نخستین دیدار هفته دوم لیگ جهانی برابر بلژیک به برتری رسیده بود در دومین دیدار با وجود تلاش زیادی که از خود نشان داد مغلوب صربستان شد.
کد خبر: ۴۳۸۶۶۴
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۴ 10 June 2017
 مهر، تیم ملی والیبال ایران که در نخستین دیدار خود در هفته دوم لیگ جهانی سال ۲۰۱۷ برابر بلژیک به برتری ۳ بر ۲ رسیده بود از ساعت ۲۱:۱۰ امروز شنبه در سالن ۱۲ هزار نفری مجموعه ورزشی آزادی به مصاف تیم ملی صربستان رفت و متحمل شکست ۳ به یک شد.
 
نتایج این دیدار به شرح زیر است:
ست اول: ۲۵ بر ۲۰ - صربستان
ست دوم: ۲۵ بر ۲۳ - صربستان
​ست سوم: ۲۵ بر ۱۶ - ایران
​ست چهارم: ۲۵ بر ۱۶
 
ست اول؛ حریف قدرتمند و کم اشتباه
شاگردان ایگور کولاکوویچ که در بازی اول به سختی از سد بلژیک گذشته بودند این بار میزبان تیمی بودند که یکی از قدرت های جهان والیبال است و در جایگاه دوم رده بندی لیگ جهانی قرار گرفته بود. صربستان امتیاز اول را از ایران گرفت و در اکثر لحظات ست نخست تیم برتر میدان بود. این تیم که بسیار کم اشتباه کار می کرد در سرویس ها دقت بالایی داشت و در دریافت ها نیز به خوبی عمل کرد.  
 
این درحالی بود که ملی پوشان ایران اشتباهاتی داشتند و نتوانستند نمایش خوبی ارائه کنند تا در نهایت ست اول با برتری تیم ملی صربستان به پایان برسد.
 
ست دوم؛ شروع خوب ایران، پایان خوش صربستان
تیم ملی ایران ست دوم این دیدار را هم به خوبی شروع کرد و تا وقت دوم استراحت فنی از حریف پیش بود اما از این امتیاز به بعد بازهم صربستان در دفاع و خصوصا ضربات روی تور بسیار عالی عمل کرد و توانست از میزبان خود پیشی بگیرد.  صربستانی ها که زودتر از ایران به امتیاز ۲۰ رسیده بودند برتری شان را حفظ کردند و با وجود تلاشی که ملی پوشان ایران کردند در نهایت صرب ها ۲۵ بر ۲۳ پیروز شدند.
 
ست سوم؛ نمایش کم نقص ایران
ملی پوشان ایران اما در ست سوم نمایش کم نقص و زیبایی داشتند. آنها در شروع ست سه امتیاز از حریف پیش افتادند و همین روند را ادامه دادند و در وقت استراحت فنی دوم ۱۶ بر ۱۱ از صربستان پرقدرت پیش افتادند. البته در این خوب بودن سنگ تمام گذاشتن تماشاگران هم تاثیرگذار بود. شاگردان کولاکوویچ در ادامه هم نمایش فوق العاده ای داشتند و موفق شدند ست سوم را ۲۵ بر ۱۶ از حریف خود ببرند.  
 
ست چهارم؛ صربستان فوق العاده کار کرد
شروع ست چهارم با بازی فوق العاده و کم نقص صربستان همراه بود و این تیم توانست وقت اول فنی را ۸ بر ۲ از ایران ببرد. صربستانی ها که در ست سوم شکست سنگینی را از ایران متحمل شده بودند در ست چهارم به دنبال تلافی بودند و حتی امتیاز ۱۱ بر ۳ را هم ثبت کردند. این برتری تا پایان ست ادامه داشت و صرب ها در حالی به امتیاز ۲۰ رسیدند که ایران ۱۱ امتیاز کسب کرده بود.
 
تیم ملی والیبال ایران در هفته اول لیگ جهانی که به میزبانی ایتالیا برگزار شد برابر تیم های برزیل و ایتالیا هم شکست خورده بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار