اینک در آخرین روزهای ماه مبارک رمضان و نزدیک‌شدن به آخرین جمعه این ماه و روز قدس، باری دیگر شاهد حضور گسترده اصناف و بازاریان، این قشر وفادار و بابصیرت انقلاب در راهپیمایی روز قدس خواهیم بود.
کد خبر: ۴۴۶۵۳۷
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۶ 23 June 2017
 اصناف و بازاریان مازندران همواره دوشادوش آحاد مردم ولایت‌مدار استان، پشتیبان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در تمامی صحنه‌ها و بزنگاه‌های انقلاب اسلامی بوده و هستند.
 
نقش اصناف و بازاریان استان از زمان قبل انقلاب تا بعد آن، دوران دفاع مقدس، سازندگی و حوادث تلخ و شیرین چند دهه اخیر بر کسی پوشیده نیست.
 
اعتصاب‌های قبل انقلاب، پشتیبانی و کمک‌های مالی دوران جنگ تحمیلی و تقدیم بیش از 500 شهید، بخشی از حضور پررنگ و ستودنی اصناف در صحنه‌های گوناگون انقلاب است که همین حضور و حمایت‌ها، موجب شد تا امام راحل، اصناف را بازوان ستبر انقلاب معرفی کند.
 
اینک در آخرین روزهای ماه مبارک رمضان و نزدیک‌شدن به آخرین جمعه این ماه و روز قدس، باری دیگر شاهد حضور گسترده این قشر وفادار و بابصیرت انقلاب در راهپیمایی روز قدس خواهیم بود.
 
به همین مناسبت گفت‌و‌گویی را عباس رمدانی عضو هیئت رئیسه اتاق اصناف ساری و سرهنگ برات‌علی اسلامی فرمانده بسیج اصناف مازندران انجام داده‌ایم که در ذیل می‌خوانیم:
 
سرهنگ برات‌علی اسلامی در خصوص راهپیمایی روز قدس و حضور بازاریان مازندران گفت: فلسطین بخشی از تاریخ اعتقادی و فرهنگی امت و قلب تپنده اسلام و قبله اول مسلمانان است که دیرسالی است شیاطین صهیونیست در آن خرمنی از آتش فتنه انباشته‌اند تا ریشه درخت توحید را در آنجا بسوزانند.
 
وی تأکید کرد: اینک که مجال دیگری برای فریاد علیه ظلم و ستم در روز قدس، این میراث گران‌قدر بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، فراهم آمده است، اصناف و بازاریان در کنار سایر آحاد مردمی استان مانند همیشه با نگاه تیزبین، درک عمیق و تحلیل درست خود از وقایع جهان کنونی، بار دیگر در این مناسبت شکوهمند شرکت می‌کنند و وظیفه دینی و شعور انقلابی و میهنی خود را در پیشگامی و همراهی با خروش ملت بیدار ایران و امت اسلام به نمایش می‌گذارند.
 
فرمانده بسیج اصناف مازندران تصریح کرد: در برهه کنونی که نقاب نفاق از چهره برخی مرتجعان منطقه‌ای برداشته شده، ضرورت دارد که قاطبه مسلمانان همدل و هم صدا در سراسر عالم یک‌بار دیگر و بلندتر از همیشه آرمان فلسطین را فریاد کنند و به نظام سلطه حاکم بر جهان گوشزد کنند که تلاش‌های مذبوحانه آنان برای محو آرمان فلسطین بیش از هر زمان دیگری در آستانه فرو ریختن و نابودی است.
 
اسلامی در پایان اذعان کرد: سازمان بسیج اصناف مازندران به این وسیله از آحاد امت اسلامی و ملت همیشه در صحنه مازندران، به‌ویژه کسبه، اصناف و بازاریان استان که بازوان ستبر انقلاب‌اند، دعوت می‌کند تا دست در دست هم با اراده‌ای راسخ، خشم خود از دشمنان ظالم و بی‌عدالت را نشان دهند و پس از یک ماه عبادت خالصانه در ماه مبارک رمضان، با شرکت در راهپیمایی روز قدس، بار دیگر با آرمان‌های امام راحل، انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) بیعت کنند، تا استکبار جهانی بداند که مسأله فلسطین همچنان مسأله اول عالم اسلام است.
 
عباس رمدانی نیز در این خصوص به خبرنگار ما گفت: نامگذاری روز جهانی قدس توسط امام راحل(ره) از بهترین تدابیری است که در مسیر آزادی قدس شریف از اشغال رژیم صهیونیستی در جهان اسلام اتخاذ شد.
 
وی افزود: راهپیمایی روز جهانی قدس روز جمعه دوم تیرماه همزمان با آخرین جمعه مبارک رمضان برگزار می‌شود.
 
عضو هیئت رئیسه اتاق اصناف ساری با بیان اینکه وحدت و همدلی از ملزومات پیشرفت و توسعه کشور است، تصریح کرد: بزرگداشت و راهپیمایی سنواتی امت اسلام، خاصه مردم متدین و همیشه حاضر در صحنه مازندران نقش به‌سزایی در شکل‌گیری و تداوم انتفاضه قدس و تقویت جبهه مقاومت داشته و نماد اتحاد و همدلی برای رهایی قبله اول مسلمین از چنگال رژیم جعلی صهیونیستی اشغالگر قدس شریف محسوب می‌شود.
 
نماینده اسبق اتاق اصناف مازندران در کشور در پایان تأکید کرد: با درنظر گرفتن شرایط استثنایی حاکم بر منطقه و جهان اسلام در سال‌های اخیر از جمله همگرایی ذلت‌بار حکام مرتجع برخی کشورهای عربی – اسلامی، به‌خصوص رژیم قبیله‌ای عربستان با اسرائیل نامشروع با همدستی شیطان بزرگ آمریکا و بحران آفرینی در کشورهای اسلامی از جمله عراق، سوریه، یمن و بحرین با هدف شیطانی و استکبار‌ پسند و ایجاد حاشیه امن برای گسترش شهرک‌سازی در بیت المقدس، تهدید مسجدالاقصی و تشدید جنایات ضدبشری علیه مردم مظلوم فلسطین، ضمن دعوت از آحاد مردم شریف و متدین استان برای ادای دین و شرکت پرشورتر از قبل در راهپیمایی یوم الله قدس، از تمامی اصناف و بازاریان مازندران تقاضا می‌کنم بار دیگر حضور گسترده و ولایت‌مداری خود را به نظام مقدس جمهوری اسلامی، به جهانیان نشان دهند.
 
به گزارش بلاغ، استان مازندران دارای 22 اتاق‌اصناف، 665 اتحادیه‎صنفی و فعالیت حدود 140 هزار واحد صنفی دارای پروانه کسب و قریب به 11 هزار واحد صنفی فاقد پروانه کسب است که این آمار، نشان از ظرفیت قابل توجه و اثرگذاری در صحنه‌های گوناگون انقلاب اسلامی‌است که به حق، این قشر زحمتکش و ولایت‌مدار، آن‌را خرج نظام و پشتیبانی از ارزش‌های انقلاب کرده‌اند.
 
در پایان باید اذعان کنیم در روز جمعه دوم تیرماه سال‌جاری نیز، بار دیگر شاهد خروش و حضور گسترده اصناف و بازاریان مازندران در راهپیمایی روز قدس خواهیم بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار