در اثر برخورد یک دستگاه کامیون با خودروی پژو در بابل یک نفر کشته و 5 نفر زخمی شدند.
کد خبر: ۴۴۶۹۱۳
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۶ - ۰۷:۲۷ 24 June 2017
 مهدی غلام نیا روشن سخنگوی مرکز مدیدیت حوادث و فوریت‌های پزشکی بابل گفت:  ساعت ۱۸:۲۱ دیروز طی تماس مردمی با سازمان اورژانس بابل تصادف کامیون و پژو در جاده خوشرودپی به سمت بندپی شرقی جنب پادگان المهدی گزارش شد.
 
وی افزود: پس از دریافت این گزارش بلافاصله مرکز فرماندهی سازمان اورژانس بابل، تکنسین‌های پایگاه‌های خوشرودپی و بندپی شرقی و گتاب را به محل حادثه اعزام کرد.
 
سخنگوی مرکز مدیدیت حوادث و فوریت‌های پزشکی بابل گفت: نخستین تیم از تکنسین های اورژانس ۱۱۵ در مدت زمان ۳ دقیقه، دومین گروه در مدت ۷ دقیقه و سومین گروه در مدت ۲۵ دقیقه در محل حادثه حضور پیدا کردند.
 
مهدی غلام نیا روشن افزود: در این حادثه سرنشین خودرو پژو که زن ۴۷ ساله بود به علت شدت جراحات و خونریزی فاقد علائم حیاتی بود، تلاش‌های تکنسین‌های اورژانس ۱۱۵ برای احیا ثمری نداشت با این حال به بیمارستان شهید بهشتی بابل منتقل کردند اما تلاش‌های کادر درمانی بیمارستان هم ثمری نداشت.
 
وی گفت:  از ۵ سرنشین دیگر خودروی پژو، ۲ زن ۲۰ و ۱۱ ساله دچارآسیب‌دیدگی مولتی‌تروما و تروما گردن و ۳ مرد ۵۰ و۱۰ و ۵۵ ساله هم مولتی‌تروما شدند.
 
سخنگوی مرکز مدیدیت حوادث و فوریت‌های پزشکی بابل گفت: تکنسین‌های اورژانس ۱۱۵ پس از اقدامات پزشکی اولیه مصدومان حادثه را به بیمارستان شهید بهشتی بابل منتقل کردند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار