مدیرکل فرودگاه های مازندران گفت: برنامه‌های پرواز حجاج از ۲۷ مرداد ماه امسال در مازندران آغاز می شود.
کد خبر: ۴۵۸۵۵۹
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۳ 12 July 2017
به گزارش تابناک : سعدالله وطن خواه با اشاره به برنامه‌های پرواز حجاج از ۲۷ مرداد ماه امسال اظهار کرد: پرواز ۳ هزار و ۷۰۰ نفر زائر به مکه مکرمه از دشت ناز ساری اجرا می‌شود و زمان اقامت در مکه از یک هفته تا ۱۰ روز است.

وی زمان برگشت حجاج را ۲۹  شهریور عنوان و تصریح کرد: خدمات پروازی این پروازها از طریق ایرباس انجام می شود.

مدیرکل فرودگاه های مازندران با اشاره به اینکه دشت ناز ساری، آمادگی لازم برای اعزام پروازی به مکه را دارد، تصریح کرد: آمادگی لازم از لحاظ ترمینال انجام شده و خدمات به مسافرین به طور مناسب انجام می شود.

وطن خواه در مورد تعداد پروازها به عربستان نیز گفت: تعداد پروازهای ساری - عربستان،  ۱۶ پرواز است که ۲۰۰ مسافر در این پروازها جابه‌جا می شوند.

وی همچنین درباره زمان پرواز و زمان ورود و خروج هواپیماها، افزود: زمان ورود و خروج هواپیماها با توافق عربستان لحاظ و پروازها انجام می شود.

مدیرکل فرودگاه های استان مازندران درباره پروازها به حج خاطرنشان کرد:  ۱۹ فرودگاه در کشور با توجه به شرایط و ناوگان های پروازی، پرواز به سوی عربستان را انجام داده و که به دو یا ۴ پرواز می‌رسد.

وطن‌خواه همچنین درباره وضعیت استراتژیک و سیاسی میان کشور ایران و عربستان اظهار کرد:  با توجه به وضعیت سیاسی مشکلی برای شرایط پرواز وجود ندارد و عربستان با تمام شرایط ایران برای پرواز حجاج موافقت کرده است.




منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار