پس از جلسه مدیر فنی و مدیر تیم های پایه باشگاه نساجی مازندران
عباس محمد علیپور به مانند یونس گراییلی از خانواده فوتبالی بوده و سابقه بازی در تیم هایی چون صنعت نفت قائمشهر، شموشک نوشهر، بانک ملی تهران، پلی اکریل اصفهان، ذوب آهن اصفهان و پیکان و همچنین کار در رده های پایه را در کارنامه دارد.
کد خبر: ۴۵۹۴۶۸
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۶ - ۰۰:۱۳ 15 July 2017
به گزارش تابناک مازندران، پس از جلسه مدیر فنی و مدیر تیم های پایه باشگاه نساجی مازندران، سرمربی تیم نوجوانان و امید این باشگاه معرفی شدند.
 
بر اساس این گزارش، عباس محمد علیپور، مدیر تیم های پایه نساجی مازندران و سید حسین سیدصالحی، مدیرفنی تیم های پایه پس از بررسی گزینه های نهایی سرمربیگری تیم نوجوانان و امید، محمد رضا خطیب، مربی سابق تیم ملی در رده پایه را به عنوان سرمربی تیم نوجوانان و یونس گراییلی را به عنوان سرمربی تیم امید نساجی مازندران معرفی کردند.
 
معرفی سرمربی تیمهای نوجوانان و امید نساجی مازندران 
 
 
گفتنی ست ، عباس محمد علیپور به مانند یونس گراییلی از خانواده فوتبالی بوده و سابقه بازی در تیم هایی چون صنعت نفت قائمشهر، شموشک نوشهر، بانک ملی تهران، پلی اکریل اصفهان، ذوب آهن اصفهان و پیکان و همچنین کار در رده های پایه را در کارنامه دارد.
 
شایان ذکر است مهدی پاشازاده بازیکن سابق استقلال سرمربی تیم نساجی مازندران است و فرزاد مجیدی، سرپرستی باشگاه نساجی مازندران را بر عهده دارد و علی امیری معاون سابق باشگاه استقلال تهران ، مدیر عامل این باشگاه پرشور و پرطرفدار مازندران است .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار