مدیرکل پزشکی قانونی مازندران از مرگ 19 نفر بر اثر مسمومیت با قرص برنج در استان خبرداد.
کد خبر: ۴۶۰۰۵۱
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۱ 15 July 2017
به گزارش ایسنا، علی عباسی اظهار کرد: در سه ماه سال جاری 19 نفر بر اثر مسمومیت با قرص برنج در استان جان خود را از دست دادند که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 10 درصد کاهش داشت.
 
وی با بیان اینکه در سه ماهه سالجاری از تمامی فوتی های مسمومیت با  قرص برنج در استان 13 نفر مرد و مابقی زن هستند، خاطرنشان کرد: بر اساس گزارش مراکز پزشکی قانونی مازندران، در این مدت شهرستان های ساری، آمل و چالوس هر کدام با 3 فوتی بیشترین آمار تلفات قرص برنج را به خود اختصاص دادند.
 
مدیرکل پزشکی قانونی مازندران تصریح کرد: بر اساس این گزارش اردیبهشت با 9، خرداد با 6 و فروردین با 4 فوتی در آن گزارش شده است.
 
عباسی با اشاره به اینکه بر اساس این گزارش از این تعداد 13 نفر متاهل و مابقی مجرد هستند، اظهار کرد: سنین 31 تا 41 سال با 13 مورد بیشترین فوتی ناشی از مسمومیت با قرص برنج گزارش شده است.
 
مدیرکل پزشکی قانونی مازندران افزود: هر چند طی سال های گذشته و بر اساس آمارهای موجود تلفات قرص برنج در مازندران کاهش یافت اما می‌توان با اعمال تدابیر ویژه و سختگیرانه تر برای جلوگیری از ورود غیرقانونی قرص برنج به کشور و ممنوعیت فروش، آن را دو چندان می کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار