فرماندار سوادکوه گفت که جاري شدن سيلاب در روستاهاي بالادست اين شهرستان برق ، آب و تلفن تعدادي از روستاها را قطع کرده است.
کد خبر: ۴۶۰۱۶۳
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۰ 15 July 2017
ايرنا ، بارندگي هاي رگباري بعدازظهر امروز و حجم گسترده آب هاي سطحي يلاق هاي شهرستان سوادکوه که در رودخانه هاي بالادست و کوهستاني سوادکوه متمرکز شد ، باعث وقوع سيل شد.
عبدالجواد توحيدي مقدم در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود که بارندگي هاي رگباري عصر امروز شنبه سبب جاري شدن سيلاب و طغيان رودخانه هاي مناطق ييلاقي شده است.
وي گفت که به محض بارش رگباري در مناطق بالادست و ارتفاعات ، اطلاع رساني به مردم فوري در دستور کار قرار گرفت و از طريق شبکه هاي اجتماعي از شهروندان و بخصوص کشاورزان خواستيم تا از حريم رودخانه ` تلار ` فاصله بگيرند.
توحيدي مقدم افزود : همچنين جلسه مديريت بحران شهرستان فوري با حضور تمامي دستگاههاي اجرايي تشکيل شد و هم اکنون همه نيروهاي هلال احمر ، شهرداري ، راه و شهرسازي ، سازمان هاي مردم نهاد و دهياري ها در آماده باش هستند تا بتوان از خسارت احتمالي جلوگيري کرد.
فرماندار سوادکوه گفت که در حال حاضر سيلاب به منطقه بالادست شهر زيراب رسيده است و نيروهاي امدادي در حال تلاش براي مهار آن هستند.
توحيدي مقدم با بيان اينکه سيلاب مشابه در سال 94 خسارت زيادي در شهرستان سوادکوه بر جاي گذاشته بود ، افزود : تاکنون گزارشي از خسارت اين سيلاب دريافت نشده است و فقط قطع آب ، برق و تلفن بعضي از روستاها رااطلاع داده اند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار