بیشتر بنای غیر مجاز تخریب شد
چندی پیش با دستور دادستان محترم بابلسر پس از اخطار لازم به مجموعه متل عسل بابلسر و بی توجهی این مجموعه ، مجوز تخریب ساخت و ساز های غیر مجاز که دارای نقایص قانونی بود صادر شد . یک اکیپ از شهرداری و نیروی انتظامی برای تخریب ساختمان سوئیت متل عسل اعزام شدند که ظاهرا کارمندان متل عسل با این اکیپ درگیر شدند البته ماموران پرتلاش نیروی انتظامی مانع درگیری شدند.
کد خبر: ۴۶۰۹۶۳
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۶ - ۰۰:۳۲ 17 July 2017
به گزارش تابناک مازندران، پس از دستور دادستان محترم بابلسر یک اکیپ از شهرداری و نیروی انتظامی برای تخریب ساختمان سوئیت متل عسل اعزام شدند که ظاهرا کارمندان متل عسل با این اکیپ درگیر شدند البته ماموران پرتلاش نیروی انتظامی مانع درگیری شدند.
 
بر اساس این گزارش، البته مالک متل عسل آقای ح خیلی تلاش کرد تا مانع تخریب ساخت و ساز های غیر مجاز شود که نماینده های شهرداری اظهار داشتند که حکم تخریب دارند و بنا بر این بالکن های غیر مجاز ساختمان سوئیت را تخریب کردند.
 
هر چند مالک متل عسل  با تماس...... تعهد داد که تا ۲ ماه دیگه خودش قضیه این ساختمان های غیرمجاز را مشخص می کند.
 
یکی از اعضای شورای شهر بابلسر به خبرنگار تابناک گفت :  مقداری کار انجام شد  وباز هم در کمیسیون پرونده دارد، البته شکر خدا دادستان محترم محکم ایستاده و بیشتر تخریبها انجام شد.
 
تخریب ساخت و ساز غیر مجاز بابلسر به کجا رسید ؟ 
 
 گفتنی ست با توجه به اینکه مجوز مجموعه داری متل عسل بابلسر دارای نقایص قانونی است و از طرف دادستان محترم،  شورای شهر و شهرداری بابلسر حکم تخریب صادر و اخطار داده شده است ولی باز هم مجموعه متل عسل موفق به راه اندازی یک ایستگاه گاز در داخل مجموعه شده که خود یک علامت سوال بزرگی می باشد.(به سایرین با همین شرایط یک کنتور گاز نمیدهند چه برسد به یک ایستگاه).
 
  همچنین از طرف اداره بهداشت شهر موفق به تاسیس یک درمانگاه در داخل مجموعه شده است که مسئول اداره بهداشت هم همانند اداره گاز باید پاسخگو باشند. پرسش این است وقتی در بابلسر شورای شهر و شهرداری وجود دارد، چکونه اداره گاز استان مجوز گاز این مجموعه را صادر می کند...؟
 
  ظاهرا طبق قانون مجموعه ای که مجوز آن درای نقص می باشد و تخلف دارد، نباید در صدا و سیما تبلیغ شود ولی ما شاهد تبلیغات از صدا و سیما هستیم.....
 
 تخریب ساخت و ساز غیر مجاز بابلسر به کجا رسید ؟
 
   با این که مقام معظم رهبری در زمینه عوارض و مشکلات فراوانی که برای ساخت و سازهای غیرمجاز رخ داده، اخطارهای فراوانی داده‌اند ، ولی با این حال عده ای از فرصت سو استفاده کرده و همچنان به ساخت و سازهای غیر مجاز ادامه می هند .

به هر روی امیدواریم مسئولین امر که با تخلفات کوچک قشر ضعیف جامعه بشدت برخورد می کنند در اینگونه موارد هم رفتار عادلانه ای داشته باشند و ضمنا اگرپاسخی دارند به این پرسش ها پاسخ دهند تا شاید ما هم از توهم در بیاییم....   
 
مسعود پاشنا
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
جمعی از مردم بابلسر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۶
از خبرگزاری تابناک سپاسگزاریم که پیگیر اجرای دقیق قانون می باشند
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار