سیاست راهبردی این اداره حرکت درمسیر دولت الکترونیکی است
سیاست راهبردی این اداره حرکت درمسیر دولت الکترونیکی است تا باارایه خدمات متنوع تر بتوانیم مراجعات روزانه ارباب رجوع باحفظ رعایت شاخصها ونیز با استفاده از سیستم های اطلاع رسان الکترونیکی ،به کمترین سطح کاهش دهیم. ضمنا پاسخگویی باتکریم و مهرورزی به ارباب رجوع شیلاتی ،یک وظیفه برای دست اتدرکاران شیلات این اداره می باشد .
کد خبر: ۴۶۲۹۹۲
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۰ 19 July 2017
 به گزارش تابناک مازندران، مختار قلی زاده، بااشاره به جایگاه کرامت انسانی در اهداف سازمانی گفت ؛  برقراری تعاملات کاری با لزوم حفظ کمال احترام وادب به ارباب رجوع ، ازالویت های کاری و بسیار مورد تاکیدات واهتمام دکتر رستمی مدیرکل شیلات می باشد
 
وی همچنین، محورهای دوره اموزشی طرح تکریم ارباب رجوع برای فراگیران ، را  مباحث یافته های نوین علمی درباب اهمیت پاسخگویی به ارباب رجوع وافزایش اثربخشی اقدامات و...
 عنوان کرد.
 
برگزاری دوره  اموزشی طرح تکریم ارباب رجوع در بابلسر
رییس روابط عمومی شیلات بابیان اینکه ، بنده ،همواره از برگزاری چنین دوره های اموزشی استقبال و حمایت می کنم ، تصریح کرد؛ لازمه بهره گیری از اخرین دستاوردهای علوم رفتاری سازمانی را برای هر شرکت پیشرو  یک ضرورت  می دانم .
 
درادامه ،هادی یعقوبی معاون برنامه ریزی و توسعه منابع شیلات مازندران، نیز  گفت:نیروی انسانی هرسازمان سرمایه ارزشمند واساسی آن سازمان است و طبیعتا مدیریت آن سازمان باید برنامه ریزی علمی را به منظور ارتقای دانش و مهارتهای کاری پرسنل سازمان اتخاذنماید.
 
وی تصریح کرد؛ دردنیای کنونی ، سرعت علم انچنان شتابان است که  دانش و یافته های علمی ، درحال تغییر ودگرگونی  سریع السیر است ودر این راستا روسا توانمتدو کارمتدان پویا، با بهره گیری از اخرین دستاوردهای علمی درزمینه  علوم انسانی می توانند سازمان را در مسیر تعالی سوق دهند .  
 
همچنین مهندس یعقوبی، برگزاری، تداوم چنین دوره های اموزشی را خواستارشد و تاکیدکرد؛  بهره وری از چنین دوره هایی سبب ارتقای اندوخته و دانش علمی بدنه روسا ی شهرستانها و کارشناسان این اداره می شود و حاصل ان خدمت بیشتر برای مردم و رضایت گسترده تر ارباب رجوع  رادر پی دارد.
 
  وی یاداورشد ؛ ارایه خدمات مطلوب وبهینه وسریع به ارباب رجوع، همواره  از اولویتهای اساسی اهداف سازمانی  شیلات مازندران بوده است و پاسخگویی  باتکریم و مهرورزی به ارباب رجوع شیلاتی ،یک وظیفه برای دست اتدرکاران شیلات این اداره می باشد
 
معاون برنامه ریزی اداره کل شیلات همچنین یاداورشد؛  سیاست راهبردی این اداره  حرکت درمسیر دولت الکترونیکی است تا باارایه خدمات  متنوع تر بتوانیم مراجعات روزانه  ارباب رجوع  باحفظ رعایت شاخصها ونیز با  استفاده از سیستم های اطلاع رسان الکترونیکی ،به کمترین سطح کاهش دهیم.
 
وی همچنین خاطر نشان کرد؛ بهره گیری از دنیای دیجیتال هرگز به معنای کم رنگتر شدن تکریم ارباب رجوع نیست ، چرا که ماعمیقا باور داریم  ، باورود به  گستره دنیای دیجیتال،  کارایی و بهره وری سازمانی ارتقا می یابد  
 
وی افزود؛ اثرات مثبت همگام وهمراه شدن با دنیای الکترونیکی ، علاوه بر احترام به زیست محبطی ، وصرفه جویی منابع بودجه ای کشور؛  خود ابزار نوینی برای خدمت بیشتر و سریعتر و نیزکسب رضایت خاطر بیشتر ارباب رجوع  می باشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار