با حضور ستاد کل فرماندهی دریابانی مازندران
در فضایی آکنده از حزن و اندوه مراسم وداع با پیکر مطهر شهید گمنام با حضور خانواده معظم شهدا، مسئولان فرمانده دریابانی استان مازندران و مرزبانان و دریابانان، دریابانی مازندران برگزار شد. بار دیگر پیکر مطهر شهید گمنام دوران دفاع مقدس در فضایی معنوی توسط مسئولان و شرکت کنندگان در این مراسم تشییع و برای انجام برنامه های دیگر به مرکز استان منتقل شد.
کد خبر: ۴۶۳۱۲۹
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۳ 19 July 2017
به گزارش تابناک مازندران،  با هماهنگی های انجام شده با ستاد حفظ کل آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس تشییع پیکر مطهر یکی از شهدای گمنام هشت سال دفاع مقدس، در ستاد دریابانی استان مازندران برگزار شد.  
 
بر اساس این گزارش، مراسم تشییع وداع با یکی از شهدای گمنام در صورتی برگزار شد که ستاد کل فرماندهی دریابانی استان مازندران پذیرای خانواده معظم شهدا، مسئولان، فرماندهان و کارکنان مرزبانی و دریابانی استان بود.  
 
به گزارش خبرنگار ما ، در این مراسم معنوی بعد از تشریفات نظامی و احترام به مقام شامخ شهدا، به خصوص شهید گمنامی که میهمان مرزبانان استان مازندران بود؛ مسئولان و شرکت کنندگان در این مراسم  به استقبال پیکر مطهر شهید گمنام رفتند.  
 
 وداع با شهید گمنام در جمع مرزبانان و دریابانان استان مازندران
 
 با مشایعت شهید گمنام در ستاد دریابانی، با حضور شرکت کنندگان در این مراسم زیارت ملکوتی عاشورای حضرت امام حسین (ع) قرائت شد.  
 
در ادامه این برنامه مداحی و مرثیه خوانی به مناسبت شهدای کربلا و همچنین به یاد و خاطره شهیدان سرفراز انقلاب اسلامی به خصوص شهدای مدافع حرم و شهیدان گمنام انجام گرفت .   
 
سردار "هوشنگ حسینی" فرمانده دریابانی استان "مازندران" سخنران این مراسم با گرامي داشت ياد و خاطره شهداي هشت سال دفاع مقدس، حضور پيکر پاک شهيد گمنام را در مجموعه سربازان ولايت، مايه خير و برکت دانست و بر ادامه راه امام و شهدا تأکيد کرد.  
 
وی در خصوص اهمیت شهید و شهادت در اسلام و انقلاب اسلامی و نقش ایستادگی و مقاومت در راه دین و و ارزش ها و همچنین اهمیت ایثار و فداکاری در راه حفظ و حراست از نظام مطالبی بیان نمودند.   
 
در ادامه بار دیگر پیکر مطهر شهید گمنام دوران دفاع مقدس در فضایی معنوی توسط مسئولان و شرکت کنندگان در این مراسم  تشییع و برای انجام برنامه های دیگر به مرکز استان منتقل شد.
 
 وداع با شهید گمنام در جمع مرزبانان و دریابانان استان مازندران
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار