به درخواست رييس هيات تنيس روي ميز شهرستان بابلسر
بهادر مولايي به درخواست رييس هيات تنيس روي ميز شهرستان بابلسر سبحان اقاجاني عضو هيات رييسه و مشاور اين هيات در زمينه ورزشكاران در رده قهرماني شد، مولایی وزنه‌بردار فوق سنگین تیم ملی کشورمان متولد اول فروردین ۱۳۷۱ در بابلسر است که در مسابقات جهانی لهستان در سال ۲۰۱۳ مدال نقره جهانی این وزن را به دست آورده است.
کد خبر: ۴۶۳۲۵۳
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۲ 20 July 2017
 به گزارش تابناک مازندران، بهادر مولايي  در رشته وزنه‌برداری در دسته فوق سنگین مشاور چند رشته ورزشی از جمله هيات تنيس روي ميز شهرستان بابلسر شد که در نوع خود جالب است .
 
بر اساس این گزارش مولایی نایب قهرمان جهان به خبرنگار تابناک گفت : از بنده خواسته شد به عنوان مدال آور جهانی شهر بابلسر مسئولیت مشاوره را قبول کنم . هر چند رشته تنیس روی میز ربطی به رشته من ندارد ولی از بنده خواسته شد برای روحیه دادن به قهرمانان این رشته به نفرات برتر به آنها روحیه بدهم .
 
 حضور پهلوان بهادر مولايي عضو هيت رييسه ومشاورورزشكاران  رده قهرماني -مهندس ناصر بابايي عضوهيات رييسه واسپانسر - قهرمان بابك مولايي - واعضاي هيات تنيس روي ميز شهرستان بابلسر ٢٧ تير ٩٦
 
 قهرمان جهان مشاور ورزش تنیس شد !
 
 بهادر مولایی  وزنه‌بردار فوق سنگین تیم ملی کشورمان متولد اول فروردین ۱۳۷۱ در بابلسر است که در مسابقات جهانی لهستان در سال  ۲۰۱۳ مدال نقره جهانی این وزن را به دست آورده است.
 
گفتنی ست سال گذشته پس از پایان مراسم بدرقه المپیکی‌ها در حضور رئیس‌جمهور، خودروی وزنه بردار ملی پوش کشورمان دچار سانحه شد. این سانحه در جاده آمل رخ داد، بهادر مولایی به همراه پدر، برادر و پدر بزرگش سرنشینان خودرو بودند که ضمن آسیب جدی ملی پوش وزنه برداری کشورمان ازناحیه لگن و دست دیگر سرنشینان نیز دچار مصدومیت و جراحت های جدی شدند.
 
 بهادر مولايي در کارنامه خود قهرمانی دانشجویان جهان و چند مدال آسیایی را دارد . جالب این که برادر وی هم در رده های سنی پایه در آسیا و ایران عنوان دار است .
 
 مولایی در ادامه اظهار داشت : هیچ چیز بدون زحمت و تلاش به دست نمی آید و به آسانی رسیدن به قله قهرمانی امکان پذیر نیست .
 
وی در پایان در مورد وضعیت خود گفت : به شکر خدا بهبودی ام را به دست آورده ام و مدتی ست که تمریناتم را آغاز کرده ام و بزودی برای مسابقات وزنه برداری آماده می شوم .
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار