امام جمعه شوش گفت:ضروری است در انتخاب وزرای دولت دوازدهم صرف‏نظر از گرایش‏های جناحی و گروهی معیارهایی همچون، دینداری، تعهد، تخصص، تجربه و کارآمدی، شجاعت و دشمن‏ شناسی مدنظر قرار گیرد.
کد خبر: ۴۶۳۸۹۲
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۲ 21 July 2017
به گزارش تابناک : حجت الاسلام سیدمحمد امام در خطبه های نماز جمعه این هفته شوش تاکید کرد: وزیران دولت دوازدهم باید دارای تدبیر و آینده‏ نگری، خلاقیت و نوآوری باشند.
وی داشتن بینش استراتژیک، روحیه جهادی و خستگی‏ ناپذیر در خدمت، تعامل و همکاری راهبردی با نظام، تخصص مرتبط، توان مدیریت راهبردی، شجاعت در مدیریت، سابقه مدیریتی مرتبط، برنامه‏ محور، جوان، انتقادپذیر، دارای تفکر سیستماتیک، عادل، پاکدست و امانتدار و نیز مردم‏داری را لازمه انتخاب اعضای کابینه جدید برشمرد.
به گزارش ایرنا امام جمعه شوش در ادامه با اشاره به سالروز اقامه نخستین نماز جمعه به امامت آیت الله طالقانی پس از انقلاب اسلامی افزود: هدف از برپایی نماز جمعه تبیین مسایل مختلف روز است و در یک جمله می توان آن را قبله فرهنگی یک شهر دانست.
حجت الاسلام امام افزود:نماز جمعه، قبل از هر چیز یک عبادت بزرگ دسته جمعی است که اثر عمومی‏ عبادات را که تلطیف روح و جان، و شستن دل از آلودگی گناه و زدودن زنگار معصیت از قلب است را به دنبال دارد.
وی افزود: حضور مردم در نماز جمعه باعث تحکیم وحدت و اعلام همبستگی با ولایت فقیه است.
وی با اشاره به حمله دشمن به ایمان و عقاید مردم اظهار کرد: نماز جمعه قرارگاهی است که با بیان مسائل فرهنگی و دینی توطئه دشمن در انحراف جوانان خنثی می کند.
وی همچنین با تسلیت سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع)به ابعاد زندگانی این امام همام پرداخت و از عزاداری مردم به ویژه جوانان و نوجوانان در مساجد،حسینیه ها و خیابانهای شهر شوش تقدیر کرد.





منبع : ایرنا 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار