مرسدس بنز همین چند روز پیش پیکاپ X کلاس خود را معرفی کرد اما به تازگی به رکورد جدیدی برای یکی از افسانه‌ای‌ترین خودروهای خود رسیده است.
کد خبر: ۴۶۳۹۰۲
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۲ 21 July 2017

به گزارش تابناک : سیصد هزارمین دستگاه از G کلاس اسطوره‌ای خط تولید مگنا اشتایر در گراز اتریش را ترک کرده است. این خودرو یک دستگاه G500 آبی‌رنگ با صندلی‌های چرمی مشکی و دوخت‌های سفید است.


اما این خودرو نه تنها نمونه‌ای مخصوص است بلکه بخشی از آن توسط طرفداران این شاسی‌بلند جعبه‌ای شکل طراحی شده است. افرادی از سراسر دنیا برای مشخصات موردعلاقه خود رأی داده‌اند. ترکیب برنده دارای پکیج آفرودی است که از رینگ‌های 16 اینچی مشکی با لاستیک‌های همه‌جارو و باربند سقفی تشکیل شده است.


دکتر گانر گوتنک رئیس بخش محصولات آفرود مرسدس بنز در خلال برگزاری مراسم گرامی داشت تولید سیصد هزارمین دستگاه از G کلاس گفت:

G کلاس از سال 1979 تاکنون در مگنا اشتایر اتریش تولید می‌شود. امروز این نماد آفرود موفق‌تر از هر زمان دیگری است. تولید سیصد هزارمین مدل از این خودرو یک رویداد تحسین‌برانگیز است. تیم شرکت کننده در ایجاد این موفقیت شامل کارکنانی است که بخشی از تاریخ 38 ساله G کلاس را تشکیل می‌دهند. ما از چندین دهه همکاری موفقیت‌آمیز با مگنا اشتایر در تولید G کلاس لذت برده‌ایم.


G کلاس که تنها در یک خط تولید می‌شود سال گذشته رکورد فروش جدیدی بر جای گذاشت و حدود 20 هزار دستگاه از آن به خانه مشتریان راه یافت. این آفرود از سال 2012 تاکنون همه‌ساله رکورد فروش جدیدی را ثبت کرده است.

Mercedes Benz G500
مدیر مرسدس در نهایت اضافه کرد:

مرسدس بنز G کلاس نهایت یک آفرودر است. به لطف فرایند تکامل ادامه‌دار، این خودرو از جدیدترین تکنولوژی‌ها بهره‌مند است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار