با حضور آیت اله سلیمانی نماینده معزز ولی فقیه
این مراسم با استقبال وسیع مردم عزادار همراه بود مسجد شهدا محله بابلسر جای نشستن نداشت و این مجلس پر فیض با نوحه سرایی اضغر فرج اله پور مداح اهل بیت پس از تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید آغاز شد و سپس با سخنرانی آیت اله سلیمانی نماینده معزز ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان و امام جمعه محترم زاهدان ادامه یافت .
کد خبر: ۴۶۳۹۷۷
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۶ - ۰۰:۲۶ 22 July 2017
به گزارش تابناک مازندران، شب گذشته به همت حجت السلام والمسلمین موسوی مراسم عزاداری شهادت امام جعفرصادق(ع) در مسجد شهدا محله بابلسر ، با حضور 1 - آیت اله سلیمانی نماینده معزز ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان و امام جمعه محترم زاهدان که سابقا امام جمعه شهر بابلسر بود.
 
2 - حجه الاسلام والمسلمین حاج آقاسعید موسوی مسئول دفتر حضرت آیت اله العظمی نوری همدانی 
 
3 - حجه الاسلام والمسلمین خرسندی امام جمعه محترم کازرون
 
4 - حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا قلی پور امام جمعه محترم بابلسر و تنی چند از روحانیون بزرگوار همچون حاج آقا ناصری سفیر اسبق و مازندرانی ایران در واتیکان و نیز چند تن از بزرگان استان مازندران برگزارگردید.
 
بر اساس این گزارش در این مراسم که با استقبال وسیع مردم عزادار همراه بود مسجد شهدا محله بابلسر جای نشستن نداشت و این مجلس پر فیض با نوحه سرایی اضغر فرج اله پور مداح اهل بیت پس از تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید آغاز شد و سپس با سخنرانی آیت اله سلیمانی نماینده معزز ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان و امام جمعه محترم زاهدان ادامه یافت .
 
آیت اله سلیمانی پس از برشمردن صفات نیکوی امام جعفر صادق(ع) گفت : نباید همه گناهان را به حساب دیگران گذاشت ، باید برای پیشرفت شیعیان باید یکدست باشند و هوای یکدیگر را داشته باشند .
 
وی در ادامه اظهار داشت : یکی از شرایط شیعه گری نصیحت به همنوعان البته با ارائه راهکار مناسب است .
 
یکی دیگر از صفات شیعه بودن یکدل بودن با برادران شیعه است و باید برای پیشرفت نیکی به هم دینان و دوستان است و در مواقع دشوار نباید هم مذهبان را تنها گذاشت و تنها باید به آنان کمک کرد .
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار