معاون منطقه آزاد ماکو:
معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد ماکو گفت: بزرگترین رویداد قرآنی کشور، امسال به میزبانی سازمان منطقه آزاد ماکو با تعداد پنج هزار نفر شرکت کننده برگزار می‌شود.
کد خبر: ۴۶۴۳۱۵
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۰ 22 July 2017
به گزارش تابناك آذربايجان غربي:جواد اسماعیل‌زاده صبح امروز در آئین افتتاحیه چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم که مرحله استانی آن به میزبانی ماکو برگزار می‌شود، اظهار داشت: سازمان منطقه آزاد ماکو در کنار دیگر فعالیت‌های عمرانی و زیرساختی، توجه ویژه‌ای به توسعه علوم قرآنی داشته و با راهنمایی ائمه جمعه این شهر، برنامه‌های ویژه‌ای را در طول سالیان گذشته اجرا کرده است.

وی تصریح کرد: در سالیان گذشته ده‌ها برنامه توسط سازمان منطقه آزاد در شهرستان‌های ماکو، شوط و پلدشت برگزار شده و حتی قاریان ممتاز و برتر به مسابقات کشوری اعزام شدند.

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد ماکو با اشاره به اینکه در سال ۹۲ که فعالیت منطقه آزاد ماکو آغاز شد، تنها تعداد ۲۷۰ نفر در مسابقات شرکت کردند بیان کرد: این در حالی است که با حمایت فعالان قرآنی، در سال گذشته این تعداد به 3 هزار و ۳۰۰ نفر رسید.

وی افزود: سازمان منطقه آزاد ماکو در سال گذشته بزرگترین رویداد قرآنی کشور را برگزار کرد و در تلاش است که خود را به عنوان قطب قرآنی کشور معرفی کند.

اسماعیل‌زاده گفت: امسال و در ماه‌های آینده، بزرگترین رویداد قرآنی کشور با حضور 5 هزار قاری قرآن برگزار می‌شود.

منبع/فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار