مدیر ارشد مک لارن آقای زاک براون می‌گوید شرکت‌های فراری و مرسدس احتمال تأمین پیشرانه‌ی فرمول 1 این تیم در فصل بعدی را رد کرده‌اند.
کد خبر: ۴۶۴۴۹۹
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۷ 22 July 2017

به گزارش تابناک : در سال‌های اخیر این تیم بریتانیایی با پیشرانه‌های غیرقابل‌اعتماد هوندا مشکلات زیادی را تجربه کرده و به دنبال استفاده از قوای محرکه‌ی شرکت‌های دیگر برای فصل 2018 و سال‌های بعدتر است.
براون گفت:

ما تیم فوق‌العاده‌ای هستیم. مک لارن نشان داده که توانایی برنده و قهرمان شدن را دارد؛ اما من فکر می‌کنم چندین تیم دیگر از دیدن جایگاه امروزی ما لذت می‌برند. آن‌ها از توانایی بازگشت ما می‌ترسند، ترسی که قابل‌فهم است.


موتوراسپورت گزارش داده که شانس کمی برای تأمین پیشرانه مک لان از سوی رنو وجود دارد اما چنین معامله‌ای منعقد نخواهد شد زیرا رنو علاقه‌ای به تأمین پیشرانه‌ی 4 تیم ندارد و از تأثیر منفی روی قابلیت اعتماد آن‌ها هراس دارد.


راننده اصلی مک لارن یعنی فرناندو آلونسو گفته که انتخاب سریع‌تر تأمین کننده پیشرانه ضروری است بنابراین یک تیم غیررقابتی می‌تواند توسعه خودروی 2018 خود را آغاز کند.


براون درباره کار هوندا نیز گفته است:

ما با هوندا درباره سناریوهای مختلفی صحبت کرده‌ایم. نهایتاً فکر می‌کنم که هوندا می‌تواند کار را انجام دهد.


او ادامه می‌دهد:

ما باید مطمئن شویم که کارهای توسعه‌ای سرعت بیشتری به خود می‌گیرند. ما در حال آغاز کارهای مربوط به خودروی 2018 خود هستیم و شما باید پیش از آن دانستن اینکه چه‌کاری انجام می‌دهید پیش‌بینی‌های لازم را داشته باشید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار