سید علی اصغر محمودی روز جمعه در جمع مردم نکا در مصلای این شهرستان افزود: در چهار سال گذشته، شاهد رشد ۱۹٫۵ درصدی بازنشستگان در مقابل رشد ۸ درصدی بیمه شدگان در مازندران بودیم.مدیر کل تأمین اجتماعی مازندران با اشاره به اینکه ۵۹درصد از جمعیت سه […]
کد خبر: ۴۶۴۵۸۹
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۰ 22 July 2017
به گزارش تابناک : سید علی اصغر محمودی روز جمعه در جمع مردم نکا در مصلای این شهرستان افزود: در چهار سال گذشته، شاهد رشد ۱۹٫۵ درصدی بازنشستگان در مقابل رشد ۸ درصدی بیمه شدگان در مازندران بودیم.
مدیر کل تأمین اجتماعی مازندران با اشاره به اینکه ۵۹درصد از جمعیت سه میلیون و ۲۵۰ هزار نفر استان بیمه شده این صندوق هستند، ادامه داد: ماهانه ۱۸۰ میلیارد تومان حقوق به مستمری بگیران بازنشسته اصلی و بیمه بیکاری پرداخت می شود.
وی اظهار کرد: سازمان تأمین اجتماعی دولتی نیست بلکه یک نهاد عمومی غیردولتی است، افراد تحت پوشش این سازمان باید کمک کار ما بوده و در پرداخت به موقع حق بیمه ما را یاری کنند.
مدیر کل تأمین اجتماعی مازندران با اعلام اینکه در طول چهار سال گذشته تلاش شد تا خدمات مناسب در بخش درمانی و اداری به افراد تحت پوشش برای افزایش رفاه اجتماعی داده شود، افزود: هتلینگ شش بیمارستان تحت پوشش این سازمان در مازندران نوسازی شد.
محمودی ادامه داد: حذف لیست کاغذی، حذف دفترچه‌های درمانی در مراکز درمانی تأمین اجتماعی، توسعه، بازسازی و بهسازی مراکز بیمه‌ای و درمانی از تحولات مهم این سازمان بوده است.
وی افزود: مهمترین انتظار ما از مردم پرداخت به موقع حق بیمه است تا ضمن جلوگیری از مشمول خسارات و جرائم شدن، کمک کار ما برای ارائه خدمت بهتر به افراد تحت پوشش باشند.
شهرستان ۱۲۰ هزارنفری نکا در شرق مازندران دارای ۸۴ هزار نفر تحت پوشش تأمین اجتماعی است.





منبع : ایرنا 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار