مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی بابل آخرین جزییات اجرای عملیات اطفای حریق ساختمان متروکه در خیابان آیت‌الله سعیدی این شهر را خبری کرد.
کد خبر: ۴۶۴۶۷۷
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۸ 22 July 2017
 بابل نوین، محمدقاسم دابوییان مدیرعامل سازمان آتش‌نشان بابل در خصوص آتش‌سوزی ساختمانی قدیمی در بابل اظهار کرد: در پی تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ مبنی بر آتش‌سوزی طبقه سوم ساختمان متروکه، سازمان‌ آتش‌نشانی بابل اعزام دو اکیپ عملیاتی به محل حادثه را در دستور کار قرار داد.
 
 
وی افزود: باتوجه به ترافیک سنگین در مسیرهای منتهی به محل این حادثه که موجب استرس شهروندان شده بود، اکیپ عملیاتی ۴۰۱ از ایستگاه شماره چهار واقع در قصاب‌کلا و اکیپ عملیاتی ۲۰۲ از ایستگاه شماره ۲ میدان قاضی‌کتی به محل حادثه اعزام و در کمترین زمان ممکن خود را به خیابان آیت‌الله سعیدی رساندند.
 
 
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی بابل با اشاره به حضور خود در محل حادثه ادامه داد: از لحظات اولیه عملیات بر روند اطفای حریق نظارت داشته‌ام تا مشکلی برای ساختمان های اطراف با توجه به وقوع حادثه در یکی از مراکز اصلی تجاری شهر پیش نیاید.
 
این مقام مسئول تصریح کرد: پس از بررسی‌ و مشاهدات صحنه حادثه و با توجه به گستردگی حریق، ۲ اکیپ عملیاتی دیگر نیز جهت پشتیبانی از ایستگاه شماره یک و ایستگاه شماره دو به محل حادثه اعزام شدند.
 
 
دابوییان تخصص و مهارت نیروهای عملیاتی را عامل موفقیت در این عملیات برشمرد تاکید کرد: به دلیل وجود سربندی چوبی آتش‌سوزی شدت گرفته بود اما آتش‌نشانان با تجهیز خود به دستگاه تنفسی و کشیدن ۱۰ نوار رشته آب‌رسانی از چندین قسمت آتش را خاموش کردند و تخصص، مهارت و تجربه بالای نیروهای آتش‌نشانی موجب شد این آتش‌سوزی با موفقیت مهار شود.
 
 
این مقام مسئول در پایان گفت: خوشبختانه در این حادثه به فردی آسیب نرسید، علت آتش‌سوزی نیز توسط کارشناسان علت‌یابی در حال بررسی و پس از تعیین علت به صورت رسمی اعلام خواهد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار