چهارمین جلسه کمیسیون تحول راهور استان مازندران:
مازندران جمعیتی شناور دارد و شرایط آن ویژه است، پلیس راهنمایی و رانندگی سه ماموریت اصلی دارد، ماموریت عملیاتی اعم از ایمنی و انتظام بخشی ، ارائه خدمات راهنمایی و رانندگی شامل شماره گذاری، اجرائیات و صدور گواهینامه و ... است و ماموریت سوم نیز آموزش همگانی و فرهنگ سازی عمومی می باشد.
کد خبر: ۴۶۴۸۱۶
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۷ 23 July 2017
 به گزارش تابناک مازندران، چهارمین جلسه کمیسیون تحول راهور استان مازندران در فرمانداری شهرستان نکا برگزار شد.
 
بر اساس این گزارش، در حوزه راهنمایی و رانندگی بدون تردید کاهش تصادفات محصول تلاش جمعی است و علی رغم زیرساخت نامناسب شهرهایمان تلاش مضاعف راهوران ناجا می تواند این کاستی ها را برطرف کند.

 فرماندار نکا: اصلاح رفتار رانندگان یک شبه تغییر نمی کند
 
 فرماندار نکا در این نشست طی سخنانی بیان داشت: مازندران استانی گردشگر پذیر است و  شایسته نیست در درون این شهر یا سطح استان شاهد بی انضباطی رانندگی باشیم البته اصلاح رفتار رانندگان نیز یک شبه تغییر نمی کند و به مرور شکل می گیرد مهم این است که گام ها را درست برداریم.
 
نماینده عالی دولت در این شهرستان افزود: استفاده از کلاه و کمربند ایمنی، رعایت فاصله طولی، حرکت در بین خطوط و توقف در پشت چراغ قرمز سمبل نظم و انضباط ترافیکی است که  باید طرح ترافیکی مناسبی برای این استان و شهرستانها و آهنگ تغییر رفتار رانندگان را در شهر شاهد باشیم.
 
این مسول ادامه داد: البته عواملی چون پشتیبانی مردم، شخصیت های اثرگذار، دستگاه های مرتبط و رسانه ها در این امر بسیار تاثیرگذار است. تغییرات رفتارها زمان بر است، اما با فرهنگ سازی نهادینه خواهد شد.
 
رئیس شورای ترافیک این شهرستان گفت: مازندران جمعیتی شناور دارد و شرایط آن ویژه است، پلیس راهنمایی و رانندگی سه ماموریت اصلی دارد، ماموریت عملیاتی اعم از ایمنی و انتظام بخشی ، ارائه خدمات راهنمایی و رانندگی شامل شماره گذاری، اجرائیات و صدور گواهینامه و ... است و ماموریت سوم نیز آموزش همگانی و فرهنگ سازی عمومی می باشد.
 
احمدی ، نیروی انتظامی را سازمانی یکپارچه دانست که موفقیت هر رده به منزله موفقیت آن سازمان است.
 
فرماندار نکا افزود: در حوزه راهنمایی و رانندگی بدون تردید کاهش تصادفات محصول تلاش جمعی است و علی رغم زیرساخت نامناسب شهرهایمان تلاش مضاعف راهوران ناجا می تواند این کاستی ها را برطرف کند.
 
 رئیس شورای ترافیک این شهرستان تصریح کرد: خط مشی راهنمایی و رانندگی و نیازمندیهای این حوزه در این کمیسیون یعنی کمیسیون های تحول راهور تعیین می شود، پلیس راه و راهور استان در کمیسیون های مربوط به ترافیک شهری و جاده ای که در استان برگزار می شود، با حضور فعال خود چه به صورت تئوری و چه عملی می توانند نسبت به رفع مشکلات فائق آیند.
 
احمدی ادامه داد: همه ما میدانیم که زیر ساخت های درون و بیرون شهریمان  دچار مشکل است و این مشکلات را باید پلیس با همکاری دستگاه های مربوطه جبران کند.  تا با تلاش و کوشش همه جانبه دو مجموعه پلیس راه و راهور و از طرفی همراهی رده های پشتیبانی و انجام وظایفی که بر عهده آن هاست از نظر فرهنگ ترافیک و اقداماتی که می تواند درحوزه تعاملی رقم بخورد انشااله بتوانیم نتایج خوبی را چه در سطح استان و چه در شهرستان بدست بیاوریم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار