فرمانده دریابانی استان مازندران
پیکرپاک و مطهر شهید مرزبانی غلامرضا صادقی فر بر دوش دریابانان استان مازندران و عموم مردم شهید پرور شهرستان های ساری و قائمشهر تشییع و به خاک سپرده شد.
کد خبر: ۴۶۵۴۴۴
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۹ 23 July 2017
به گزارش تابناک مازندران، پیکرپاک و مطهر شهید مرزبانی غلامرضا صادقی فر بر دوش دریابانان استان مازندران و عموم مردم شهید پرور شهرستان های ساری و قائمشهر تشییع و به خاک سپرده شد. 
 
 بالاترين مقام در پيشگاه خداوند متعال مقام
 
به گزارش خبرنگار ما ، پيكر پاک و مطهر شهید مرزبانی"غلامرضا صادقی فر"بر دستان دریابانان و سایر نیروهای مسلح، خانواده معظم شهدا، ایثارگران و عموم مردم خداجو و ولایت مدار شهرستان های"ساری و قائمشهر"تشییع و در جوار شهدای سرافراز جنگ تحمیلی در روستای"بالا لموک"شهرستان قائمشهر به خاک سپرده شد.  
 
بر اساس این گزارش، اين مراسم باشكوه که با حضور گسترده مسئولان استانی، شهرستاني و فرماندهان ارشد و کارکنان خدوم دریابانی استان مازندران در کنار مردم شهيد پرور شهرستان ساری و قائمشهر همراه بود در فضایی آکنده از بغض و ماتم برگزار شد.  
 
پیکر پاک این همکار شهید سرافراز پس از تشییع در خیابان های شهرستان های ساری و قائمشهر و پس اقامه نماز در مسجد جامع شهرستان ساری و روستای"بالالموک"پس از قرائت آیاتی از کلام الله مجید و نثار فاتحه برای روح آن بزرگوار، در کنار دیگر شهدای گلگون کفن روستای بالا لموک شهرستان قائمشهر به خاک سپرده شد.  
 
در حاشیه این مراسم معنوی سردار هوشنگ حسینی گفت: بالاترين مقام در پيشگاه خداوند متعال مقام "عند ربهم يرزقون" است که مصداق آن شهيداني هستند که در راه اعتلاي نظام اسلامي از جان و مال و هستي خود گذشتند و به اين مقام شامخ نائل شدند.  
 
سردار حسینی در ادامه تصریح کرد: زنده نگهداشتن ياد و خاطره شهيدان يک وظيفه همگاني است و ارج نهادن به مقام شهيد و هم به جهت يادآوري رشادت هاي اين عزيزان و زنده نگهداشتن فرهنگ شهادت و عاشورا براي نسل هاي آينده يک نياز و التزام ملي به شمار مي رود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار