اعلام آمار غرق شده ها و نجات یافتگان:
رئیس هیأت نجات غریق و غواصی مازندران با بیان اینکه مردم به توصیه‌ها و هشدارهای ناجیان غریق توجه نمی‌کنند، اظهار کرد: بیشتر حوادث غرق‌شدگی مربوط به افرادی بوده که بدون توجه به توصیه‌ها اقدام به شنا در دریا کردند و بیشتر غرق شدگان در مکانهای مجاز اقدام به شنا نمی کنند که متاسفانه به مشکل می خورند .
کد خبر: ۴۶۵۵۳۲
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۲:۲۴ 24 July 2017
به گزارش تابناک مازندران، رئیس هیئت نجات غریق و غواصی مازندران، در گفتگو با خبرنگار ما، در مورد کارنامه این هیئت توضیحاتی داد که به آن می پردازیم:
 
بر اساس این گزارش، محور گفتگوی نقی کریمیان، رئیس هیئت نجات غریق و غواصی استان مازندران،به این شرح است:
 
رئیس هیأت نجات غریق و غواصی مازندران با بیان اینکه مردم به توصیه‌ها و هشدارهای ناجیان غریق توجه نمی‌کنند، اظهار کرد: بیشتر حوادث غرق‌شدگی مربوط به افرادی بوده که بدون توجه به توصیه‌ها اقدام به شنا در دریا می کنند و بیشتر غرق شدگان در مکنهای مجاز اقدام به شنا نمی کنند که متاسفانه به مشکل می خورند .

وی سپس اظهار کرد: تمامی مدرسان، داوران و مربیان را در سامانه مبین ثبت نام و ساماندهی کردیم .

کریمیان در مورد تعداد غرق شدگان گفت : تا به امروز متاسفانه ۲۰ غریق داشتیم که نسبت به مدت مشابه سال گذشته با کاهش ۳۳ درصدی روبرو بودیم البته ۱۹۳۶ نجات یافته داشتیم .

در ضمن ۹۵ نفر توسط منجیان در سواحل مازندران cpr یا احیای قلبی ریوی شدند که از مرگ حتمی نجات یافتند .

رئیس کمیته مغروقین جمعیت هلال احمر است و دوسالی است که مسئولیت را برعهده گرفتند

سخت پیگیر حقوق ناجیان هستیم، برای پیگیری این موضوع هفته پیش در برنامه و بودجه استان بودم البته به ما قول دادند که این هفته حقوق ناجیان واریز خواهد شد . در هر حال ما به مردم، ناجیانِ فداکار و از جان گذشته، بدهکار هستیم

رئیس هیئت نجات غریق و غواصی استان مازندران در مورد نجات یافتگان اظهار داشت : تاکنون در شهرستانهای بابلسر ۸۸۵، محمودآباد ۴۷۴ و چالوس ۱۱۷ نجات‌یافته داشته ایم، این نشان از این است که همکاران ما در حال فعالیت چشمگیر در سواحل هستند

طرح های ما ضعیف هستند البته در حال ساماندهی آنها هستیم

از استاندار جناب آقای فلاح، معاون محترم ایشان جناب آقای یونسی و همچنین از مدیرکل اجتماعی جناب آقای طوسی به دلیل همکاری ها، صمیمانه تشکر می کنم

۱۳ نفر تا به امروز در بخش‌های خصوصی غرق شدند، در سال‌های ۹۳ و ۹۵ تعداد ناجیان آموزش دیده ۱۱۴ نفر بود، در سال ۹۵ که ما‌ ورود کردیم تعداد ناجیان را به ۵۰۰ نفر رساندیم.

در ضمن ۳۵۰ نفر در قالب نیروی بسیجی به سواحل استان تزریق کردیم ، همچنین ۱۲ مجوز برای آموزش در شهرهای مختلف استان صادر کردیم. ۱۵ مدرس داشتیم، این عدد را در سال ۹۵ به ۲۵ مدرس رساندیم

از فدراسیون نجات غریق و غواصی کشور به خاطر همکاری هایی که با ما داشتند تشکر و قدردانی میکنیم

دو مربی نجات غریق داشتیم، در سال ۹۵ تعداپ ۴۰ مربی جوان در دو بخش آقایان و بانوان تحویل نجات غریق استان دادیم

۱۰ داور داشتیم، که در سال ۹۵ تعداد ۴۰ داور پرورش داریم . در حوزه قهرمانی، نایب قهرمان کشور شدیم

نقی کریمیان، رئیس هیئت نجات غریق و غواصی استان مازندران در پایان اظهار امیدواری کرد که با همکاری مسافران عزیز تعداد غرق شده ها در آینده به حداقل ممکن برسد .
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار