رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آمل از تلاش این اداره برای ساماندهی آگهی‌های ثبتی این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۴۶۶۲۱۴
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۴ 24 July 2017
به گزارش خبرگزاری تسنیم از آمل، امیر امیرنیا عصر امروز در نشست با جمعی از نماینده‌های روزنامه، هفته‌نامه محلی، سراسری و استانی این شهرستان با اشاره به اینکه به منظور ساماندهی خبرنگاران فعال در این شهرستان کارگروهی تشکیل شده است، اظهار داشت: این کارگروه از هر یک از فعالان رسانه‌ای در بخش‌های خبرگزاری، هفته‌نامه، روزنامه و پایگاه‌های خبری نماینده انتخاب شده و به زودی به طور رسمی فعالیت خود را آغاز می‌کند.
 
وی ادامه داد: این کارگروه در جهت بداخلاقی‌ها و ورود یکسری خبرنگارنماها ورود جدی می‌یابد تا با تشکیل گروه‌هایی در شبکه‌های اجتماعی که به تخریب مدیران ناکارآمد و حتی خبرنگاران فعال رسانه‌ای می‌پردازند، برخورد جدی صورت گیرد.
 
امیرنیا خاطرنشان کرد: رسانه‌ها باید بدانند که نماینده مردم در مجلس یک فرصت برای شهرستان بوده و باید برای این فرصت استفاده برد و بدنبال راهکارهایی جهت استفاده از این نماینده باشند.
 
رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی آمل یادآور شد: در راستای جلوگیری از رسانه‌های خاطی و خبرنگارنماها نیاز به همکاری و تعامل برخی دستگاه‌های قضایی و اجرایی است که در شورای تامین شهرستان باید موضوع مورد رسیدگی قرار گیرد.
 
وی با اشاره به ساماندهی آگهی‌های ثبتی، پستی و آگهی‌های دستگاه‌های اجرایی آمل بیان کرد: در این راستا سعی می‌کنیم با کمک کارگروه به ساماندهی این آگهی‌ها بپردازیم.
 
امیرنیا با تاکید براینکه در این امر از نماینده‌های روزنامه، هفته‌نامه و خبرنگاران خواستار مساعدت و مشارکت با این کارگروه هستیم، یادآور شد: لازم است که خود خبرنگاران در جهت ساماندهی آگهی‌ها مشارکت داشته و با اجرای این برنامه در راستای توزیع عادلانه بین نماینده‌ها تعامل داشته باشند.
 
وی خاطرنشان کرد: در این زمینه با هماهنگی کارگروه نشستی با روسای دادگستری و ثبت اسناد برگزار می‌شود تا در جهت ساماندهی این آگهی‌ها همکاری لازم را با این نهاد داشته باشند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار