پیگیری های مستمر جهت پرداخت حقوق ناجیان غریق
از زحمات بی دریغ، مساعی ارزشمند و اهتمام ویژه ناجیان غریق شهرستان محمودآباد که در مدت دو ماه بدون هیچ انتظاری مجدانه برای نجات جان هم وطنان عزیز، تمام تلاش خود را به کار گرفته و موجبات سربلندی و افتخار شهرستان محمودآباد شده اند، قدردانی می کنم .
کد خبر: ۴۶۶۴۸۶
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۷ 25 July 2017
به گزارش تابناک مازندران، با توجه به مشکلاتی که برای ناجیان غریق به وجود آمده، صبح امروز طی دیداری خادمی رییس هیئت نجات غریق شهرستان محمودآباد به همراه دکتر اسدی دبیرستاد ساماندهی سواحل شهرستان محمودآباد و فرماندار محترم این شهرستان جناب مهندس یوسف پور داشته اند.  
 
 تقدیر فرماندار محترم شهرستان محمودآباد از ناجیان غریق
 
بر اساس این گزرش ، خادمی طی گزارشی از عملکرد هیئات نجات غریق و مشکلات به وجود آمده مطالبی را ارائه کرد. فرماندار محترم نیز ضمن تقدیر و تشکر از ناجیان غریق به دلیل تلاش شبانه روزی و بی شائبه در نجات جان گردشگران ساحلی و ثبت آمار بی نظیر از نبود غریق، اظهار داشته اند که پیگیری های مستمر جهت پرداخت حقوق ناجیان به عمل آمده، و با یاری خدا به زودی به حسابشان پرداخت خواهد شد.
 
در پایان رییس ستاد ساماندهی سواحل شهرستان محمودآباد با تقدیر از تلاش های خادمی رییس هیئت نجات غریق این شهرستان با ارایه تقدیرنامه ای به شرح زیر تشکر نمود:
 
 
بدین وسیله از زحمات بی دریغ، مساعی ارزشمند و اهتمام ویژه ناجیان غریق شهرستان محمودآباد که در مدت دو ماه بدون هیچ انتظاری مجدانه برای نجات جان هم وطنان عزیز، تمام تلاش خود را به کار گرفته و موجبات سربلندی و افتخار شهرستان محمودآباد شده اند، صمیمانه تشکر و قدردانی نموده و توفیق روزافزون همه این عزیزان را از درگاه احدیت مسئلت می نماییم.  
 
یحیی یوسف پور فرماندار و رییس ستاد ساماندهی سواحل شهرستان محمودآباد
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار