با حضور فرماندار و حضور روسای ادارات کلاردشت
کلاردشت منطقه ای زیبا و خوش آب و هوا در استان مازندران و ۴۸ کیلومتری شهر چالوس است. ۱۷۰ کیلومتر با تهران فاصله دارد. مرکز کلاردشت حسن‌کیف است. کلاردشت دشتی بر فراز کوه‌ها است. وسعت این منطقه در حدود ۱۵۰۹ کیلومتر مربع است.
کد خبر: ۴۶۷۷۹۴
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۷ 27 July 2017
به گزارش تابناک مازندران، روز گذشته در راستای تولید داخلی و ایجاد اشتغال جلسه اقتصاد مقاومتی شهرستان با ریاست فرماندار و حضور روسای ادارات کلاردشت برگزار گردید .
 
 گزارش جهاد و بانک کشاورزی کلاردشت برای برطرف کردن مشکلات
 
بر اساس این گزارش، در این جلسه فرماندار کلاردشت ضمن تاکید به دهیاران و بخشداری در معرفی منابع درون زای روستاهای شهرستان اظهار داشت : دهیاران باید از منابع طبیعی و استعداد بالقوه برای جذب سرمایه گذار و برطرف کردن مشکلات آنان تلاش کرده تا بتوان از آن منابع در ایجاد اشتغال استفاده کرد .
 
وی همچنین افزود در صنعت فرش که در گذشته از آن برای ایجاد اشتغال خانوار استفاده می‌شد باید نگاه جدی تری را داشته باشیم زیرا با وجود شرکت تعاونی روستایی و بیمه گذار عشایری که از آن برای سنوات و بازنشستگی فرد می باشد ، در جهت ایجاد اشتغال استفاده می شود .
 
 ایوب صالحی در ادامه چنین ادامه داد  : کالاهای ایرانی به جای جنس خارجی آن باید استفاده شود تا بتوان مصرف آن کالا  را بالا برده و کارخانه ها فعال تر شوند و با ایجاد این گردش اشتغال رونق یابد .
 
در پایان این نشست ، روسای ادارات صنعت و معدن و تجارت ، جهاد کشاورزی و بانک کشاورزی در رفع موانع تولید و تسهیلات گزارشاتی را بیان نمودند .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار