مردم ورزش دوست آملی از دو ورزشکار آملی که به نمایندگی از جمهوری اسلامی ایران در قالب تیم منتخب هاپکیدو مازندران در مسابقات قهرمانی جهان دو نشان طلا کسب کرده بودند، به گرمی استقبال کردند.
کد خبر: ۴۶۸۱۴۸
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۲ 27 July 2017
به گزارش تابناک : آیین استقبال از ' جعفر نوایی ' و ' حامد ولی ' دوهاپکیدوکار آملی روز پنجشنبه از میدان علویان در ورودی شهر آمل آغاز شد و به همراه ورزش دوستان آملی در برخی خیابانهای اصلی این شهر عبور داده شدند.
سرمربی و بازیکن تیم اعزامی تیم هاپکیدو ایران به مسابقات جهانی مکزیک گفت که مسابقات هاپکیدو قهرمانی جهان در سال 2017 با حضور حدود 460 هاپکیدوکار از 18 کشور دنیا در شهر مونتری مکزیک برگزار شد.
جعفر نوایی افزود : در این مسابقات و در بخش دفاع شخصی دو نفره حامد ولی و جعفر نوایی موفق به شکست همه حریفان خود شدند و دو نشان ارزشمند طلا را کسب کردند.
وی اضافه کرد : حامد ولی در بخش مبارزه و دفاع شخصی انفرادی در این مسابقات صاحب نشان طلا شد.
نوایی گفت : علی نادری دیگر هاپکیدوکار تیم منتخب مازندران در مسابقات جهانی مکزیک در رشته مباررزه و حرکت شیرجه صاحب نشان نقره مسابقات شد.
سرمربی تیم اعزامی تیم هاپکیدو ایران به مسابقات جهانی مکزیک اضافه کرد : سطح کمی و کیفی رقابت های امسال در مقایسه با دوره گذشته این مسابقات بسیار بالا بوده و تمام تیم های شرکت کننده با نفرات اصلی خود، حضور داشتند.
نوایی افزود : تیم اعزامی مازندران با دو ماه تمرینات منظم و فشرده والبته با سه ورزشکار با آمادگی کامل عازم مسابقات جهانی شده ونشان های کسب شده نیز قابل تقدیر بوده است.
تیم هاپکیدومازندران با سه ورزشکار و دو همراه به نمایندگی از فدراسیون ورزش های رزمی ایران در مسابقات جهانی مکزیک شرکت کرده بود.





منبع : ایرنا 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار