نخستین همایش رهبری و مدیریت منابع انسانی با موضوع بررسی راه کار های نوین در مواجهه با چالش ها در عصر جدید با همت اتاق بازرگانی مازندران برگزار شد.
کد خبر: ۴۶۸۱۴۹
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۳ 27 July 2017
به گزارش تابناک : پرفسور کلرز برلین مدرس این کارگاه آموزشی ظهر پنج‌شنبه، در همایش بررسی راهکارهای نوین در مواجهه با چالش‌ها در عصر جدید، به بیان ایده‌ها و تجربیات خود در این زمینه و مدیریت کیفیت پرداخت.

وی در رابطه با برندسازی گفت: کلمات در ذهن افراد ایجاد ارزش کرده و تصاویر با افراد صحبت می‌کنند و این امور موجب انتخاب مشتری می‌شوند.

برلین با تأکید بر اهمیت فرایند تصمیم‌گیری و روش اجرا، افزود: برای استفاده از منابع انسانی نیاز به مخلوطی از هردوی این موارد داریم.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ابزارها و راهکارهای بسیاری برای ارتقا سازمانی وجود دارد، بر اهمیت انتخاب ابزار مناسب برای استفاده و چگونگی استفاده از آنها در هر سازمان تأکید کرد.

برلین با اشاره به اینکه تنوع این ابزارها همچون یک جنگل مشاوره‌ای است، افزود: ما باید متوجه شویم که کدام ابزار برای سازمان ما مفید و سودمند است.

وی با اشاره به ایزو۹۰۰۱ به‌عنوان یکی از استانداردهای بین‌المللی مدیریت کیفیت، افزود: ایزو۹۰۰۱ بر مواردی همچون تمرکز مشتری، رهبری، بکارگیری مردم، روش‌های رسیدگی، مدیریت رابطه، تصمیم‌گیری بر اساس شواهد تأکید دارد وبا وجودی که من دیدگاه کیفی‌نگر داشته و بر هر یک از این موارد انتقاد دارم اما ایزو یک ابزار کارآمد برای گسترش سازمان‌هاست.

عبدالله مهاجر رئیس اتاق بازرگانی مازندارن نیز، یکی از نقیصه‌های جدی در حوزه‌های مختلف را بهره‌وری نیروی انسانی دانست و بر بکارگیری افرادی که در این زمینه تجربه لازم و مؤثر دارند، تأکید کرد.

وی افزود: افراد پژوهش و مجموعه جوانان اتاق بازرگانی بر این گمان هستیم که برای رفع این نقیصه باید از کسانی که اطلاعات روز جهانی دارند، استفاده کنیم.

مهاجر خاطرنشان کرد: شاید بتوان از افرادی، از حوزه داخلی استفاده کرد اما تنویر بهره‌وری منابع انسانی نیازمند شرایط جامعی است تا بتوان زودتر مراحل نقیصه داخلی را رفع کرد.

وی جلسه امروز را مقدمه‌ای بر این امر برشمرد و افزود: اتاق بازرگانی بر خود تکلیف می‌داند تا جلسات متعددی از این دست را در این حوزه و دیگر حوزه‌ها که دارای نقص در بهره‌وری نیروی انسانی هستند برگزار کند تا بتوان با استفاده از اطلاعات جامع افراد باتجربه در این زمینه، جایگاه ایران و مازندران بهبود یابد.





منبع : مهر 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار