مدیرکل تعاون بازرگانی مازندران با اشاره به اجرای طرح روستای پاک از تهیه شناسنامه اشتغال روستایی در استان خبر داد.
کد خبر: ۴۶۸۱۵۰
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۵ 27 July 2017
به گزارش تابناک : کامران اصغری ظهر پنجشنبه در کارگروه تخصصی اشتغال مازندران در محل سالن شماره یک استانداری با بیان اینکه کمیته اشتغال تنها در شش دستگاه اجرایی استان ایجاد شده است، اظهار داشت: در سال جاری  در صور ت خوداظهاری  همه دستگاه ها ۴۱هزار شغل می توان در استان ایجاد کرد.

وی افزود:  در سال گذشته از محل تبصره ۱۶ حدود ۱۵هزار شغل ایجاد شده است که  می طلبد امسال هم دستگاه ها مرتبط در بخش فعال باشند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران، با اشاره بر اجرای طرح روستای بدون بیکاری، اعتیاد و طلاق در استان، گفت: با توجه به اینکه در اجرای طرح روستاهای پاک  تهیه شناسنامه اشتغال روستایی  لازم است می طلبد فرمانداران و بخشداران بر اجرای آن جدیت  داشته باشند.

اصغری با بیان اینکه  ۲۰هزار میلیارد تومان اعتبار قابل جذب در فعالیت های اولویت دار استان وجود دارد، بر شناسایی  ظرفیت هایی از  استان که قابلیت جذب منابع را دارد، تاکید کرد.

وی افزود: بر اساس معیارهای وزارت خانه به دستگاه های اجرایی استان اعلام کردیم تا رسته فعالیت های اولویت دار خود را مشخص کنند.

این مسئول همچنین به ابلاغ ۵بسته در ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی تاکید کرد و گفت: یکی از این بسته ها توانمندسازی  اشتغال فراگیر، طرح تکاپو و مهارت آموزی است.





منبع : مهر 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار